11 maart 2010

Challenge 3

Het is weer donderdag dus tijd voor een nieuwe challenge. Deze keer maken we een bloempot kaartje. Dit idee is niet door mij bedacht maar door Stephanie Luman. Voor wie geen engels kan lezen kan hier klikken voor de uitleg hoe je zo'n kaartje maakt. Het leuke is dat je voor deze ook andere materialen mag gebruiken van Marianne Design. Denk aan het dessinpapier of de Creatables in plaats van een stempel. We hopen dat jullie allemaal mee gaan.

Verder wil ik iedereen bedanken die meegedaan heeft met de tweede challenge. Vergeet alleen niet dat je kaartje aan de richtlijnen moet voldoen om aanmerking te komen voor de prijs. Verder wil ik een keertje extra vragen of jullie bij Mr. Linky niet naar je blog willen linken maar direct naar de kaart die je voor deze challenge hebt gemaakt. Als je alleen naar je blog linkt is het moeilijker voor ons om je mooie kaart te bekijken.

En kijk een wat een mooie kaarten het design team weer heeft gemaakt. Ze zullen op hun eigen blog nog meer foto's laten zien dus als je wil bezoek dan ook hun persoonlijke blogs.

Anita:

Erika:

Hanny:

Jenine:

Jenny:

Jolanda:

Marjan:

Nadia:

Renate:

Sigrid:

Wybrich:


9 opmerkingen:

  1. Wauwwww leuk zeg, ik ga mijn best doen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke bloempotjes zijn er weer door het team gemaakt zeg! En zo verschillend allemaal weer, ik heb er weer van genoten hoor.

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke challenge, mooie voorbeelden!!

    Groetjes,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dames van het DT wat een prachtige bloempotjes

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw, wat een prachtige creaties hebben jullie gemaakt dames. Super hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb de challenge verkeerd gelezen dus ik wil me bij deze terugtrekken.

    Wel bedankt voor de superleuke beschrijving!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo,
    tolle Karten vom DT, finden sie alle wunderschön, ich hab meinen 1. Blumentopf gebastelt und hat Spaß gemacht
    lg gila

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi,
    Wat een leuke kaarten hebben jullie gemaakt van het DT. Het is de eerste keer dat ik mee doe, dus ik hoop dat het goed is zo.

    groetjes Linda Dekker

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Renate,
    ik heb inderdaad nog een bloempot gemaakt nu wel volgens de regels.
    Hij stat gewoon bij de andere dus kan ik dan gewoon de eerste link aanhouden?

    groetjes Everein

    BeantwoordenVerwijderen