15 april 2018

Nog een nieuw designteamlid

En dan hier ons tweede nieuwe designteamlid die we aan jullie willen voorstellen.
Ook zij maakt prachtige kaarten dus een aanwinst voor ons team.

Henriët Bulthuis


Welkom Henriët.

Mijn naam is Henriët Bulthuis en ik woon in Annen in Drenthe. Ik ben getrouwd, heb 2 zonen en sta 4 dagen in de week voor de klas in het basisonderwijs.
Naast het maken van kaartjes heb ik nog een heleboel andere hobby’s: haken, lezen, fotograferen, geocachen met manlief en ik speel bariton in een orkest. Daarnaast ben ik fanatiek supporter van basketbalclub Donar in Groningen. Een echte bezige bij dus!
Het was voor mij een grote verrassing dat ik werd gevraagd als DT lid en vind het erg leuk om mee te mogen weken aan dit blog. Ik hoop dat ik jullie kan inspireren om met deze heerlijke hobby bezig te blijven.
Kom ook gezellig eens een kijkje nemen op mijn blog: http://jetjesknutsels.blogspot.nl/

Groetjes Henriët

Denken jullie nog wel even aan de lopende challenge!!!!!
Je hebt nog tot woensdagvond 18.00 uur de tijd.

8 opmerkingen:

  1. Welkom bij ons team Henriët...en veel plezier hier.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Henriët! Je kaartjes zijn prachtig!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Henriët, wat leuk dat jij het DT gaat versterken bij het MD challenge Blog. Ik wens je heel veel succes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. welkom Henriét en gefeliciteerd

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Henriët. Dat is leuk nieuws. Veel plezier én succes maar dat gaat zeker goed komen ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je plekje in het DT en van harte welkom in ons team!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk Henriët, van harte gefeliciteerd!!

    Fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen