2 juli 2020

Challenge 252

Het verzoek om er even de gebruikte materialen bij te zetten om het voor ons overzichtelijk te houden blijft voortaan regel. Als je knipvellen gebruikt graag het nr. erbij vermelden!!
Zeker bij de oudere vellen is het voor ons een echte zoektocht.

WIJ GAAN MET VAKANTIE!!!!
Dit is onze laatste challenge voor de vakantiestop.
Wij zijn 20 augustus weer terug met een nieuwe challenge, dus je hebt extra lang de tijd om mee te doen aan deze uitdaging.

Suzan heeft voor iedereen een leuke SKETCH. Houd je aan de sketch, spiegelen mag als de sketch maar goed zichtbaar blijft. Gebruik wel minimaal 3 producten van Marianne Design.
(We have a SKETCH for this challenge, use at least 3 products of Marianne Design)



Vergeet niet na afloop van een challenge te kijken of je misschien ook uitgekozen bent om gastdesigner te zijn?
Veel succes en we zijn benieuwd naar jullie creaties!

Je kunt aan deze challenge meedoen tot 19 augustus 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen  bij de inlinkz button (niet je hele blog linken graag!!)
De winnaar van de 1e prijs (251) is: 5. Marjolein
De winnaar van de 2e prijs (251) is: 20 Elle-jeanne
Graag een mailtje met gegevens zodat de prijs toegestuurd kan worden.
De winnaars mogen onderstaande buttons op hun blog plaatsen.



 Als gastdesigner voor de volgende challenge hebben we uitgekozen: 1. Tamara Watts
 Zou je een mail kunnen sturen zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden?

De 1e prijs (252) die je kunt winnen:  

De 2e prijs (252) bij minimaal 25 deelnemers die je kunt winnen:

De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design

Voorbeelden challenge 252
Gastdesigner
Ger Janne

Designteam
Suzan

Wybrich

Aniet

Judith

Anita


Gerlinde

Henriƫt

Jolanda



You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

18 opmerkingen:

  1. Winnaars gefeliciteerd! Allemaal een hele fijne en creatieve vakantie & tot 20 augustus weer!

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames! Leuke sketch Suzan, ik ga mijn best weer doen.

    Groetjes
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat mijn kaartje is gekozen als winnaar, op de tweede plaats.
    Dankjewel team.
    De andere dames ook gefeliciteerd.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd dames! En wat een leuke sketch Suzan!
    Ik ga weer mee doen. Fijne vakantie gewenst.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Tof dat ik heb gewonnen zeg! Ik ben er superblij mee. Gefeliciteerd ook Tamara en Elle-Jeanne. Ik stuur een mailtje, joehoe!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd dames en iedereen een fijne vakantie :) groetjes maura

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een leuke sketch .
    Ga kijken om weer mee te doen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd allemaal met jullie prijs! Leuk een sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dames gefeliciteerd met jullie prijs en gastdesignerschap. Leuke sketch. Ga proberen nu mee te doen. Fijne vakantie! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd dames! Dit is een leuke schets, daar heeft het team weer prachtige kaartjes mee gemaakt. Fijn dat ie wat langer duurt, kan ik na mijn vakantie gewoon nog meedoen. Jullie ook een fijne tijd! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Winnaars gefeliciteerd. Wederom een leuke challenge met mooie voorbeelden, ben zeker van plan om weer mee te doen. Fijne vakantie allemaal.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gefeliciteerd aan de winnaars en prachtige voorbeeld kaarten DT
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd,iciteerd allemaal.
    Prachtige voorbeelden DT

    Groetjes marga

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dames gefeliciteerd. Het team heeft weer leuke kaarten gemaakt... de schets? Ik heb geprobeerd om de schets zo goed mogelijk na te maken... ik hoop da jullie dat ook vinden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd allemaal!
    Prachtige kaarten DT.
    Was erg leuk om deze sketch te maken.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie voorbeeldkaarten zijn er gemaakt. Fijn om inspiratie op te doen.
    Groetjes, Lieve.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb toch nog een kaartje gemaakt!
    Ik hoop dat nu alles volgens de regels is.
    Ik ben een beetje dom, hahaha! :)
    Leuke challeng maar dat had ik al aangegeven.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen