15 juli 2010

Challenge 14

Wederom waren jullie inzendingen hartstikke mooi. Gelukkig kiest Random.org de winnaar want wij vinden ze allemaal te mooi om er maar eentje uit te kiezen. Het thema van deze week is om ponsen en stanzen te gebruiken. Je hoeft deze niet perse een plaatje of stempel te gebruiken van Marianne Design maar dan moet je wel de Creatables van Marianne Design gebruiken. Je mag uiteraard ook andere merken erbij gebruiken. Wil je meedoen plaats dan een directe link naar je kaart in het linksysteem bij de blauwe kikker. Je hebt tot 29 juli om mee te doen.


En hier zijn de creaties van het getalenteerde dames.

Anita

Hannie

Hanny

Jeanet

Jenine

Jenny

Jolanda

Marjan

Nadia

Renate

Sigrid

Wybrich


5 opmerkingen:

  1. Hallo dames van het Design Team,
    deze kaart stuur ik niet in om mee te dingen naar een prijs, maar om kijkers te krijgen op mijn blog. De laatste 8 kaarten die ik gepubliceerd heb, zijn gemaakt met de nieuwe Creatables en het Soft Pastels papier van Marianne. Ik zit in het Blog Team.
    Vorige maand heb ik een serie "opkikkerkaarten" gepubliceerd. Omdat ik nog niet zo lang blog, ben ik nog niet bekend. Ik zou het leuk vinden als meer mensen mijn kaarten die ik met de producten van Marianne heb gemaakt, kan laten zien.
    Komen jullie ook eens bij mij buurten.
    Groetjes hennie van hensmade.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dames wat hebbe jullie weer leuke kaartjes gemaakt. Toppie!!!!

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eigenlijk heel raar, ik maak al langer met veel plezier gebruik van de stanzen van MD, maar kom nu pas op dit challenge blog! Maar ben blij jullie te hebben gevonden en ik doe graag mee!
    Wat een gave voorbeelden DT-team, helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks for this challenge.
    The DT cards are wonderful.
    Nela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello!
    Thanks again for this new challenge and for the great cards you have both realize!
    Have nice time during this summer!
    Hugs from Majorelle

    BeantwoordenVerwijderen