16 december 2010

Challenge 23

Bedankt aan iedereen die weer heeft meegedaan de vorige keer. We hopen dat jullie zeker nog een keer meedoen want het is en blijft leuk om al die verschillende kaarten te bekijken. Dit keer is de beurt aan Hanny om een challenge te kiezen en zij wil graag een ronde kaart zien. Doe ook gezellig mee om kans te maken op weer een mooie prijs die door Marianne van Marianne Design beschikbaar is gesteld. Je kunt meedoen tot en met 30 december door de link naar je creatie in te vullen bij de blauwe kikker onderaan dit bericht. Vergeet niet dat je wel een stempel of knipvelplaatje moet gebruiken van Marianne Design. Veel succes allemaal.


Helaas zijn er een aantal dames geveld door de griep en die wensen wij veel beterschap. Gelukkig heeft de rest van de dames weer een mooi voorbeeld voor jullie gemaakt.

Anita
Hanny
Jeanet
Nadia
Sigrid
Wybrich




4 opmerkingen:

  1. sorry voor het ongemak dat je niet rechtstreeks naar mijn kaart komt, normaal doe ik dit altijd maar ik ben het nu helemaal vergeten.


    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hanny wees mij erop dat ik de link niet goed geplaatst heb. Ik heb een nieuwe link aangemaakt, maar kan de oude niet verwijderen. Is het ook mogelijk dat het scherm waar je de linkjes inzet iets groter wordt? Het is nu bijna niet te zien.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog net op de valreep, maar nu kon ik mooi mijn nieuwe stempeltje even proberen!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook mijn kaart nog net op de valreep!
    Leuk om eens een ronde kaart te maken, volgens mij mijn eerste! Bedankt voor de leuke uitdaging.

    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen