3 mei 2012

Challenge 55

CHALLENGE 55: BIRD/BIRDCAGE AND VINTAGE-IMAGE

Wij willen iedereen bedanken voor alle mooie creaties, wij zijn superblij met zo'n groot aantal deelnemers. De beide prijzen gaan er dus uit.
Welkom bij de nieuwe challenge
De challenge is deze keer bedacht door Jen en zij wil graag een kaart of creatie zien met een vogel/vogelkooi en een vintageplaatje van MD.

Kijk voor inspiratie maar eens naar de mooie voorbeelden die weer door het team gemaakt zijn. Je kunt meedoen tot 16 mei door de link naar je creatie in te vullen bij de blauwe kikker onderaan dit bericht. Lees wel even of je kaart voldoet aan de richtlijnen anders wordt hij zonder waarschuwing verwijderd van deelname. De winnaars hebben weer kans op een mooie prijs
**********

We want to thank everybody for all the beatiful creations, we are so happy with such a great number of participants. We will give away bith prizes.
So now welcome to the new challenge.
The challenge this time has been hosted by Jen. She likes to see a card or creation with a
bird/birdcage and a vintage-image from MD.

Look at the gorgeous samples made by the team if you need some inspiration. You can join in until May 16th by linking your creation at the blue frog at the bottom of this post. Make sure you have read the guidelines before you enter your project because if it is not made according to these your entry will be deleted without warning. The winner will win a very cute prize
De eerste winnaar van challenge 54 is
The first winner of challenge 54 is
De tweede winnaar van challenge 54 is
The second winner of challenge 54 is

 37. Annette

Neem even contact op zodat we je de prijs kunnen toesturen
Please contact us so we can send you your prize
Als gastdesigner hebben wij uitgekozen:
As a guestdesigner we've chosen:
Marian wil  je even contact met ons opnemen zodat wij je de volgende challenge kunnen doorsturen
Marian will you contact us so we can send you the next challenge.

De 1ste prijs die je kunt winnen is voor deze éne keer deze superset die wederom beschikbaar is gesteld door Marianne Design
The first prize you can win is ony this time this super stampset that has been generously donated by Marianne Design

De 2de prijs bij 25 deelnemers is deze stempel
The 2nd price, when reaching 25 participants, is this stamp


Hieronder natuurlijk de inspirerende voorbeelden gemaakt door het team
Below ofcourse the inspiring samples made by the ladies of the team
Jen
Thea
Hanny
Wybrich
Jolanda
Anita
Nadia


19 opmerkingen:

  1. Wat leuk, mag gastdesigner zijn, ben er nog ondersteboven van. Heb jullie al een mailtje gestuurd.
    Bedankt en groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verrassing. Ik vind het super leuk dat ik gewonnen heb. Ben best wel een beetje trots, bedankt! Ook felicitaties voor de andere winnaar en gastdesigner.

    Groetjes,
    Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd dames!!
    veel plezier met de prijzen.
    helaas kan ik niet mee doen met de nieuwe challenge. de vogel stans heb ik maar geen vintage plaatje.
    succes en tot de volgende keer.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaarten....helaas kan ik dit keer ook niet meedoen...ik heb beide niet....

    GroetjeS Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd dames met jullie prijzen.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd aan de winnaars!
    Jammer genoeg kan ik ook niet meedoen, ik beschik ook over geen van beide...
    Veel plezier en succes aan de anderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte voor de winnares!
    Wat jammer, dat sommige mensen niets met het vogelhuisje en/of vogeltjes kunnen doen, omdat ze geen van beide hebben!
    Jammer ook, dat ze geen vogelafbeeldingen hebben!
    Ik zal de volgende keer niet weer zo'n lastige challenge uitkiezen!
    Ik was in de volle overtuiging,dat de vogelkooitjes en de vogelstansjes erg hip waren!
    DUs....nogmaals, sorry, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige voorbeelden dames!! Vogeltjes van Marianne Design heb ik genoeg, de vogelkooi vervangen door een lantaarn en als vintage plaatje het pretty papers bok van "Songbook" gebruikt...hopenlijk is dat ook goed.
    Fijn weekend!!
    Ciao Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoe leuk ik deze uitdaging ook vind, ook ik sla deze keer over. Ik bezit geen van de gevraagde onderwerpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd aan de winnaars!
    Wat een leuke challenge is dit weer, ik doe graag mee. De ingrediënten heb ik in huis dus ben gelijk aan de slag gegaan...
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super kaartjes allemaal
    vond het weer een super thema
    groetjes jolanda bongers

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hartelijk Gefeliciteerd met jullie mooie prijzen dames.
    Marian jij ook gefeliciteerd, leuk dat je gast designer bent geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. het is een super leuk thema
    jammer dat er veel blogsters zijn die geen
    kooitje of vogeltje hebben
    en het is zo n hebberige hobby
    maar ik denk dat deze mensen zich beter kunnen beheersen als ik en de plaatjes die van mij waren gratis bij een hobby blad

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lovely creations shown here...thanks for the chance to enter your challenge...♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen