7 november 2013

Challenge 91

Hallo allemaal!
Wow wat leuk dat er weer zoveel inzendingen hebben meegedaan met onze bingo!
Dankjewel hiervoor.

Nu gaan we verder met challenge 91 en die is bedacht door Yvonne. 
We gaan een VINTAGE KERSTKAART maken.
Natuurlijk met een stempel of afbeelding van MDesign en verder zoveel mogelijk materialen van ons merk.
Dat is natuurlijk helemaal niet moeilijk dus kom op en doe gezellig mee want natuurlijk zijn er weer prachtige prijzen te winnen.

Ook het Designteam is hiermee aan de slag gegaan en hebben ook weer mooie creaties gemaakt en wij hopen dat jullie hier weer inspiratie uit kunnen halen. Er zijn weer twee prijzen te winnen. Voor deze challenge kun je meedoen tot 20 november 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen bij de blauwe kikker onderaan dit bericht. Graag je creatie linken en niet je hele blog. We hopen weer veel mooie creaties te zien!


De winnaar van de 1e prijs: (challenge 90): 3.Gina 
De winnaar van de 2e prijs: (challenge 90): 33 Evy
Graag even contact opnemen zodat de prijs toegestuurd kan worden.
De winnaars  van challenge 90  mogen deze button op hun blog plaatsen.


Als gastdesigner hebben we  uitgekozen: 47. Wilma
Graag even contact opnemen zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden.

De 1e prijs (challenge 91) die je kunt winnen:

De 2de prijs (challenge 91) die je kunt winnen:

De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design.

For all the fans worldwide: To read the blog in English or other language use the translator at the top.

Gastdesigner Tonnie

De voorbeelden gemaakt door het team:
Yvonne

Thea

Jolanda

Mieke

Wybrich
Boukje

Hanny

Jen


Anita






11 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met jullie prijs dames. Wat een leuke nieuwe challenge en ook weer mooie prijzen zijn er, ik probeer om mee te gaan doen.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met jullie prijzen!! En weer een leuke nieuwe challenge.. gaaf hoor! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als eerste wil ik de dames Gina en Evy van Harte Feliciteren met hun welverdiende winnende creaties.
    Geniet van jullie prachtige prijzen!
    Wilma.....succes met de volgende challenge, ben benieuwd.
    De dames van het team wil ik tevens mijn complimenten maken voor hun schitterende creaties.
    Zijn allemaal weer toppertjes!!!
    Hele fijne middag allemaal en ik hoop dat er weer vele inzendingen mogen komen voor deze challenge!
    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke callenge weer mooie voorbeelden en ik wil graag weer mee doen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dames gefeliciteerd met jullie winnende kaartjes en prachtige prijzen en Wilma, maak er wat moois van voor de volgende challenge!!
    En DT leden complimenten voor de hele mooie voorbeeld kaartjes!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze challenge spreekt me zo aan dat ik ook meedoe. Mooie creaties ook van het DT en de andere inzendingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er weer heel uitdagend uit! Prachtige voorbeelden hebben jullie weer gemaakt! Voor deze uitdaging maakte ik een kaartje waar ik dan ook graag mee ga doen met deze challenge!

    Groetjes, Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alweer prachtige voorbeelden zijn er gemaakt, als we daar geen inspiratie van krijgen dan weet ik het niet meer..
    Mijn kaartje staat er ook tussen, waag graag mijn kansje hier met zulke mooie spullen.
    Grtjs Inge Van Hove

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met jullie prijs dames! En DT leden complimenten voor de mooie creaties! Groetjes Majorelle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaarten probeer het ook weer eens of dit vintage genoeg is haha fijne avond verders Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat hebben jullie als team weer prachtige voorbeeldkaarten gemaakt. Wij doen graag weer mee. Groeten Martje en Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen