17 april 2014

Mag ik jullie voorstellen......

Zoals jullie al weten zijn een tijdje geleden 2 designteamleden gestopt met het Marianne Design team.
Wybrich en ik hebben gezocht naar 2 nieuwe leden.
Dames die vaak meedoen en zeker een aanvulling zijn op ons bestaande team.
Wij hebben ze gevonden en vanaf volgende challenge zullen ze mee gaan doen.


Wij heten van harte welkom....

Marleen van der Most


Mijn naam is Marleen van der Most. Ik ben getrouwd met mijn man Roald en samen hebben we 2 zoontjes Timo (2,5 jaar) en Mike (7 maanden).  
Vroeger maakte ik al graag kaarten samen met mijn moeder. Nu jaren later heb ik een snijmachine gekocht en is het maken van kaarten mijn grootste hobby geworden. Ik ben gek op de stempels, papierblokken, knipvellen en de snijmallen van Marianne Design.
Dat ik nu ben gevraagd om lid te worden van het designteam vind ik helemaal geweldig! Ik voel me vereerd en ben ontzettend blij dat de dames mij hiervoor hebben gevraagd. Bedankt!
Hopelijk geven de voorbeeldkaarten die ik maak jullie inspiratie voor jullie eigen kaarten. Natuurlijk ben ik ontzettend benieuwd wat jullie allemaal gaan maken voor de challenges!

Creatieve groetjes
Marleen

Bezoek ook haar blog om te zien wat voor moois zij allemaal maakt.

Ook heten wij van harte welkom.....

Ellie Bakker


Hallo allemaal,
 
Graag wil ik jullie iets over mezelf vertellen. Tot mijn grote verrassing kreeg ik van Anita en Wybrich een mailtje met de vraag of ik het leuk zou vinden om in hun designteam plaats te nemen. Nou daar hoefde ik niet lang over na te denken, want ik maak graag met Marianne Design materialen mijn kaarten.  En vind dit  een super leuke uitdaging waar ik natuurlijk ja op heb gezegd. In maart 2013 ben ik begonnen met een eigen blog en sindsdien is het kaarten maken in een stroomversnelling gekomen. Voorheen maakte ik hele simpele kaarten, maar door de ideeën die je op doet met bloggen, is mijn manier van kaarten maken erg veranderd. Ik vind er nu ook veel meer uitdaging in zitten, doordat er zoveel mogelijkheden zijn om je kaart steeds weer anders te maken. Elke vrije minuut besteed ik aan mijn hobby kaarten maken, ook vind ik het leuk om als afwisseling kadoosjes te maken. Naast kaarten maken hou ik ook erg van tuinieren en bakken. Omdat ik thuisblijfmoeder ben heb ik best veel tijd over om aan mijn creatieve hobby's te besteden. Vanaf nu zullen jullie dus ook van mij voorbeeldkaarten zien op deze blog en hoop ik jullie hiermee te inspireren. Willen jullie nog meer van mij zien neem dan een kijkje op mijn blog

Creatieve groetjes
Ellie 

Hopelijk gaan jullie ook genieten van hun creaties.

DENK OOK NOG EVEN OM DE CHALLENGE. 
JE HEBT NOG EEN WEEK DE TIJD OM MEE TE DOEN.

Groetjes Wybrich en Anita 

16 opmerkingen:

  1. welkom Marleen en Ellie
    veel plezier met het maken van de voorbeeldkaarten
    groetjes jolanda bongers

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom dames, wat ontzettend leuk voor jullie. Marleen, ik heb je blog net bekeken en vind dat je prachtige creaties maakt. Ellie kende ik al, ben haar volgster en ook zij maar schitterende creaties. Dat wordt dus weer genieten hier.
    Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig leuk dat jullie zijn gevraagd Ellie en Marleen en terecht hoor, ik volg jullie beiden al en zie zoveel moois op jullie bloggen, dus gaat het met de voorbeeldkaartjes helemaal goed komen! Heel veel plezier met het team op dit challenge blog!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gratuliere euch beiden ganz herzlich zur neuen Aufgabe,
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Marleen en Ellie!
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel succes aan de nieuwe dames !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk dames en heel veel succes gewenst.
    Groetjes, ELs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Marleen en Ellie, een goede keuze! Veel succes!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marleen en Ellie, van harte gefeliciteerd, volg jullie blogs al, dus heeft het team een goede keuze gemaakt, succes..groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hé Marleen en Ellie, ook hier van harte welkom in het DT team, succes en veel plezier met de challenges!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor alle lieve berichtjes!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hartelijk gefeliciteerd, helemaal terecht super MD dames, ben benieuwd wat ze gaan creeeren.
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuke talentvolle dames voor in het team, veel plezier!!!

    liefs annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Marleen en Ellie,
    Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe job!
    Geniet ervan hoor en ik zie al uit naar jullie creatie's.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Marleen en Ellie, ontzettend leuk dat jullie deze nieuwe baan hebben geaccepteerd, haha! Veel succes en plezier!
    Lieve groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen