21 mei 2015

Challenge 130

Welkom allemaal weer bij een nieuwe challenge, nr 130!
Dank jullie wel voor de mooie creaties!

De nieuwe challenge 130 is bedacht door Ellie en is: Een beterschaps kaart met zoveel mogelijk MDesign producten. 
Als je een plaatje/stempel gebruikt dan moet deze vanMDesign zijn, gebruik je alleen stansen dan moet de tekst van MDesign zijn. 
Veel succes en we zijn benieuwd naar jullie creaties!

Het team en gastdesigner hebben mooie voorbeelden gemaakt en we hopen dat jullie hier ook weer inspiratie uit kunnen halen.
Je kunt aan deze challenge meedoen tot 3 juni 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen onderaan dit bericht bij de Inlinkz button (niet je hele blog linken)

De winnaar van de 1e prijs (challenge 129): 13 Valerija
De winnaar van de 2e prijs (challenge 129): 18 Gertie

Graag even contact opnemen zodat de prijs toegestuurd kan worden.

De winnaars van challenge 129 mogen deze button op hun blogplaatsen.



Als gastdesigner is uitgekozen: 8 Lisanne
Wil je even contact opnemen zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden?

De 1e prijs (challenge 130) die je kunt winnen:

De 2e prijs (challenge 130) bij 25 deelnemers die je kunt winnen:

De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design

Voorbeelden challenge 130
Gastdesigner: Bianca

Designteam
Ellie

Anita



Thea

Wybrich

Yvonne

Marleen

Jolanda

Jen
Mieke

Boukje


12 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een mooie voorbeelden dames! Complimenten!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes dames, erg leuk weer....
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames met de prachtige prijs en wat hebben jullie weer schitterende voorbeeld kaartjes gemaakt allemaal! Ik ga me in een beterschaps kaartje verdiepen!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. proficiat dames met jullie winnende kaartjes!
    De voorbeeldkaartjes voor de challenge zijn weer heel mooi en zoveel variatie!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Winnaars: proficiat! Dankjewel dames dat ik jullie gastdesigner mag zijn, ik ga direct mailen....

    Knutselgroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd winnende dames. wat heeft het team weer prachtige kaarten gemaakt. IK heb zojuist de kaart van mijn moeder Martje erbij gezet. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Valerija en Gerti met jullie eerste en tweede prijs en natuurlijk ook proficiat Lisanne met je gast DT-schap.

    Leuk thema deze keer. Beterschapskaartjes gaan hier de laatste weken als warme broodjes weg met de post...en heb er nu geen enkele meer en weet ook niet of het me nog lukt voor onze vakantie ;-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een originele voorbeelden heeft het DT weer gemaakt! Bedankt voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke opdracht en schitterende voorbeelden!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi. IK heb mijn kaart er zojuist bijgezet. IK ben benieuwd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaartje hebben jullie gemaakt....ik ga voor de eerste keer meedoen.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo dames,

    Sorry van de tekst....ik had het niet goed begrepen en heb mijn kaartje zelf al verwijderd.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen