3 maart 2016

Challenge 148

Welkom allemaal bij challenge 148
Wat leuk dat er nog zoveel mannenkaarten zijn gemaakt. toch steeds weer een moeilijk thema, dank je wel daarvoor!

Dan nu de nieuwe challenge 148 bedacht door Marleen en zij wil graag een kinderkaart zien met materialen van Marianne Design. 
Niet moeilijk toch? Er zijn zoveel leuke producten die daarvoor in aanmerking komen. Leef je uit!

Let op: geen afbeeldingen/cute stempels van een ander merk. Denk erom dat de tekst van MDesign moet zijn als je alleen stansen gebruikt. (of zonder tekst)

Het designteaam heeft ook weer leuke voorbeelden gemaakt! Veel succes en we zijn benieuwd naar jullie creaties.
Je kunt aan deze challenge meedoen tot 16 maart 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen onderaan bij de inlinkz button. (niet je hele blog linken)

De winnaar van de 1e prijs (challenge 147): 1 Gerdine
De winnaar van de 2e prijs (challenge 147): 30 Diny

Graag even een mailtje met gegevens zodat de prijs toegestuurd kan worden.

De winnaars van challenge 147 mogen deze button op hun blog plaatsen. 


Als gastdesigner is uitgekozen: 16 Marjolein
Wil je even contact opnemen zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden?

De 1e prijs (challenge 148) die je kunt winnen:

De 2e prijs (challenge 148) bij 25 deelnemers die je kunt winnen:

De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design

Voorbeelden challenge 148
Gastdesigner
Eri 


Designteam:
Marleen

Thea

Yvonne

Boukje

Wybrich

Mieke

Anita


Jen

Ellie

Jolanda


14 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk dat ik de tweede prijs heb gewonnen met mijn mannenkaartje....dank je wel!
    Ik ga jullie een mailtje sturen met mijn gegevens.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk wil ik Gerdine ook van harte feliciteren met deze mooie prijs!

      Verwijderen
  2. Super gaaf zeg al die voorbeelden, toppie gedaan meiden...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd allemaal!
    Wat een prachtige voorbeelden zijn er gemaakt DT. Super!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Winnaars gefeliciteerd. Is me helaas afgelopen challenge niet gelukt mee te doen. Chronisch ziek zijn heeft soms andere plannen. Maar we gaan zeker proberen weer mee te doen aan deze! Leuk een kinderkaart, goed idee.

    Divien
    http://www.divien.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt! Diny jij ook gefeliciteerd :)
    Ik ben helemaal blij!
    Ik heb al een mailtje gestuurd..
    Succes weer allemaal met deze challenge!
    De voorbeelden zijn superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Winnaars gefeliciteerd! Wat leuk dat ik uitgekozen ben voor gastdesigner!

    Alleen waar kan ik naar toe mailen?

    Liefs,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er staat een e-mail button in de linkerzijbalk.
      Groetjes Boukje.

      Verwijderen
  7. Winnaars gefeliciteerd en wat uiteenlopende voorbeelden heeft het DT gemaakt. Zo verschillend...


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kinderkaarten vanuit het team. Hele mooie stansen zijn er gebruikt. super.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden. Nu komt mijn gewonnen prijs heel goed van pas!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja ja, het is weer gelukt! Veel succes iedereen met de challenge. Ga vandaag nog even gezellig koekeloeren bij de andere mooie ingezonden kaarten. Veel succes iedereen.

    Divien
    www.divien.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige voorbeelden.
    En natuurlijk doe ik weer graag mee. Vind de challenge altijd erg leuk , zo ook om de lieve reacties hierop te lezen van jullie. Dat mag ook weleens gezegd worden. Ik denk dat iedereen dat erg waardeert!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen