9 februari 2017

Challenge 171

Wat een leuke kinderkaarten hebben jullie weer gemaakt voor de vorige challenge.  Zo'n dankbaar werk toch? Dankjewel.

De nieuwe challenge 171 is bedacht door Boukje en is: Gebruik hartjes op je kaart of creatie.
Minimaal 3 producten van MDesign

Let op geen afbeeldingen/cute stempels van een ander merk. Denk erom dat de tekst van MD moet zijn als je alleen stansen gebruikt (of geen tekst)

Veel succes en we zijn benieuwd naar jullie creaties!
Je kunt aan deze challenge meedoen tot 22 februari 18.00  uur door de link van je creatie in te vullen  bij de inlinkz button (niet je hele blog linken graag)

De winnaar van de 1e prijs: 30. Antje Bruijntjes
De winnaar van de 2e prijs: 13. Aly Smedes
Graag een mailtje met gegevens zodat de prijs toegestuurd kan worden

De winnaars mogen onderstaande button op hun blog plaatsen


Als gastdesigner voor de volgende challenge hebben we uitgekozen: 22. Joke
Zou je een mail kunnen sturen zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden?

De 1e prijs die je kunt winnen

De 2e prijs (bij 25 deelnemers die je kunt winnen

De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design

Voorbeelden challenge 170
Gastdesigner
Marieke

Designteam
Boukje

Judith

Wybrich
Ellie

Jen

Thea

Marleen

Jolanda

Yvonne

Anita


13 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd dames en prachtige voorbeelden DT
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dames heel hartelijk gefeliciteerd en weer een hele leuke challenge met mooie voorbeelden door het DT team!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kei leuke challenge en wat een leuke voorbeeldkaartjes zijn er gemaakt
    en wat een super prijzen, ik ga zeker weer mee doen

    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Dames!

    Super mooie voorbeelden weer Team !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd dames en wat heeft het Dt weer mooie kaarten/creaties gemaakt.

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Was zo enthousiast dat ik vergat een reactie te plaatsen nabij het linken van mijn kaart. Maar de voorbeelden van het team zijn weer heerlijk en natuurlijk de felicitaties aan de winnaars van de vorige challenge! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd aan de winnaressen. Leuke opdracht zo voor de valentijn, ga zeker meedoen. Mooie voorbeelden van het dt.
    Groetjes sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh wat gaaf!!! Ik heb de 2e prijs!!!
    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartelijk gefeliciteerd dames met jullie prijzen. Leuke challenge weer, groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben ik nog een keer. Ik weet niet zeker of mijn mail goed is aangekomen i.v.m. technische problemen. Ik wacht jullie tegenbericht af ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke challenge met schitterende voorbeelden ter inspiratie.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Pfff, zo net op tijd om nog mee te doen voor de allereerste keer.
    Wat een prachtige voorbeelden zijn er gemaakt.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi MD team,
    Het was een leuke challenge met mooie voorbeelden. Jammer dat er niet duidelijk vermeld stond dat hartjes in het designpapier niet toegestaan waren of in ieder geval niet 'genoeg' om mee te dingen naar de prijs. Zouden jullie de volgende keer dan explicieter kunnen zijn door bijvoorbeeld te zeggen 'losse hartjes'.
    Ik vind het nu jammer te lezen dat mijn kaart werd uitgesloten van deelname omdat ik alleen maar hartjes in het design papier had gebruikt.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen