23 maart 2017

Challenge 174

.
Dankjewel allemaal.
Helaas gaat de 2de prijs er niet uit.
Was de challenge toch te lastig?

Welkom bij challenge 174
Dit keer is het thema bedacht door Jen. Maak een lentekaart in PASTELTINTEN en gebruik één of meer stansen. Wel natuurlijk met minimaal 3 producten van Marianne Design.

Let op geen afbeeldingen/cute stempels van een ander merk. Denk erom dat de tekst van MD moet zijn als je alleen stansen gebruikt (of geen tekst)

Veel succes en we zijn benieuwd naar jullie creaties!
Je kunt aan deze challenge meedoen tot 5 april 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen  bij de inlinkz button (niet je hele blog linken graag)

De winnaar van de 1e prijs: 19. Ela
De winnaar van de 2e prijs: gaat er helaas niet uit
Graag een mailtje met gegevens zodat de prijs toegestuurd kan worden

De winnaars mogen onderstaande button op hun blog plaatsen


Als gastdesigner voor de volgende challenge hebben we uitgekozen: 17. Betha
Zou je een mail kunnen sturen zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden?

De 1e prijs die je kunt winnen

De 2e prijs (bij 25 deelnemers) die je kunt winnen

Voorbeelden challenge 174
Gastdesigner
Lisanne

Designteam
Jen

Judith

Marleen

Ellie

Thea

Boukje

Anita 

Yvonne

Wybrich

Jolanda

17 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten allemaal wie jullie nu hebben gemaakt.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Ela. Veel plezier met je prijs.Betha proficiat met gastdesigner schap.
    Prachtige voorbeeldkaarten voor de nieuwe Challenge,ik ga mijn best weer doen.
    Groetjes en een fijn weekend alvast, Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh joepie ik heb de 1 e prijs gewonnen! Super blij mee, ik ga een mailtje sturen. En Betha proficiat met je gastdesignerschap, veel succes! Een pastelkaartje heb ik klaarliggen dus ga gewoon weer meedoen! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie dat ik o.a. de paaseierenmal heb gewonnen en de rest heb ik ook nog niet. Ben er heel blij mee, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Ela en Betha.
    Ook het DT heeft weer mooie voorbeelden gemaakt.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd aan de winnaars en mooie kaarten DT
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd Ela met je prijs, jammer dat de 2e prijs er niet is uitgegaan. Vind het leuk dat ik als gastdesigner volgende keer uitgekozen ben. Ga mailtje sturen. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Ela met je prijs en Betha dat je gastdesigner mag zijn!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk al die verscheidenheid in jullie crea's. Mijn boekje ligt nog klaar om op te pimpen, tijd ontbrak...
    Proficiat Ela en Betha!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je mooie prijs, Ela en Betha veel succes met je gastdesignerschap!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Winnaars van harte! DT-team, wat een mooie, inspirerende kaarten hebben jullie weer gemaakt! Nogmaals bedankt dat ik gastdesigner mocht zijn, vond het een leuke uitdaging...

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke challenge, top prijsje en mooie voorbeeldkaarten! Deze keer heb ik mij goed aan de regeltjes gehouden. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb een nieuwe kaart opgeladen omdat mijn strik op mijn eerste kaartje niet echt pastel was. Ik hoor het wel wat jullie ermee doen :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mijn kaartje heb ik verwijderd, ik twijfelde al over de krokussen. Geen probleem! Misschien maak ik nog een andere op tijd.... Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige inspiratie van jullie kant. Ik doe graag weer mee. Ben benieuwd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Graag doe ik nog mee met deze prachtige challenge met mooie voorbeelden. Mijn link staat er bij.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen