20 april 2017

Challenge 176

Welkom allemaal bij alweer een nieuwe challenge.

Deze keer is het thema bedacht door Judith: Maak een creatie/kaart met het thema koffie of thee met minimaal 3 producten van Marianne Design.
Een verzoek om er even de gebruikte materialen bij te zetten om het voor ons overzichtelijk te houden.

Let op geen afbeeldingen/cute stempels van een ander merk. Denk erom dat de tekst van MD moet zijn als je alleen stansen gebruikt (of geen tekst)

Veel succes en we zijn benieuwd naar jullie creaties!
Je kunt aan deze challenge meedoen tot 3 mei 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen  bij de inlinkz button (niet je hele blog linken graag)

De winnaar van de 1e prijs : 2 Femminde
De winnaar van de 2e prijs: 22 Hetty
Graag een mailtje met gegevens zodat de prijs toegestuurd kan worden

De winnaars mogen onderstaande button op hun blog plaatsen



Als gastdesigner voor de volgende challenge  uitgekozen: 6 Annemarie van Splunter
Zou je een mail kunnen sturen zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden?

De 1e prijs die je kunt winnen

De 2e prijs (bij 25 deelnemers) die je kunt winnen



Voorbeelden challenge 176
Gastdesigner


Designteam
Judith 



Anita

Ellie

Jolanda

Boukje


Marleen

Thea

Jen


Wybrich



 

15 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd aan de winnaars en mooie kaarten en projecten DT

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Femminde en Hetty!
    Leuke nieuwe challenge met mooie voorbeeldkaarten ik mis alleen de creatie van Wybrich.......
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met jullie prijzen dames. Vond het heel leuk om gastdesigner te zijn. Deze challenge is ook weer heel leuk en ik ga er zeker aan mee doen! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat ik in de prijzen ben gevallen
    Femminde ook van harte gefeliciteerd
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd aan de winnaars! En wat een leuke voorbeelden zijn er weer gemaakt!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super dat ik deze keer de Challenge mocht Winne. Hetty ook van harte!!
    En Annemarie succes als guestdesigner.
    Leuke Challenge deze keer weer, ik vind het zelf wel een moeilijke.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte, winnende dames! Heerlijke koffie en theemomentjes zijn er op jullie kaartjes verschenen voor de nieuwe challenge. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte, winnende dames! Heerlijke koffie en theemomentjes zijn er op jullie kaartjes verschenen voor de nieuwe challenge. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze challenge moet ik helaas overslaan, ik heb niets voor dit thema. Iedereen die wel meedoet.... succes!

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. IK doe deze keer weer mee. Ben benieuwd. jullie hebben weer erg leuke kaarten gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke challenge, tof thema! Als echte theeliefhebber kon ik deze uitdaging niet overslaan, dus zojuist mijn bijdrage geplaatst. Op mijn blog is ook nog een 2e kaartje te vinden.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gisteren heb ik de prijs ontvangen !!
    Dank jullie wel.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen