14 december 2017

Challenge 191

Nogmaals een verzoek om er even de gebruikte materialen bij te zetten om het voor ons overzichtelijk te houden. Als je knipvellen gebruikt graag het nr erbij vermelden!!
Zeker bij de oudere vellen is het voor ons een echte zoektocht.

Welkom allemaal bij de nieuwe challenge 191!
Boukje wil graag dat jullie iets maken met je favoriete stansmal, vertel er wel bij waarom. Gebruik wel minimaal 3 producten van MDesign. Denk er wel om als je tekst gebruikt dat die van MDesign moet zijn als je geen plaatje gebruikt!!!
(Use your favorite die and tell us why it's your favorite. Use at least 3 products of Marianne Design)

Nog een mededeling: Zouden jullie na afloop van een challenge willen kijken of je misschien ook uitgekozen bent om gastdesigner te zijn?

Veel succes en we zijn benieuwd naar jullie creaties! 
Je kunt aan deze challenge meedoen tot 27 december 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen  bij de inlinkz button (niet je hele blog linken graag)

De winnaar van de 1e prijs (190): 26 Lieve
De winnaar van de 2e prijs (190): 18 Epie
Graag een mailtje met gegevens zodat de prijs toegestuurd kan worden.  
De winnaars mogen onderstaande button op hun blog plaatsen



Als gastdesigner voor de volgende challenge hebben we uitgezocht:
2 Betha Horsmeier Bouter 
Zou je een mail kunnen sturen zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden?

De 1e prijs (191) die je kunt winnen:  

De 2e prijs (191) die je kunt winnen bij minimaal 25 deelnemers

De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design

Voorbeelden challenge 19
Jacqueline
Favoriet: Ovaal en kerstster 

Designteam
Boukje
Door verhuizing heeft Boukje geen voorbeeld kunnen maken

Ellie
Favoriet: De kerstbloem voor mijn kerst/winterkaarten.

Marleen
Favoriet: Kikker van Eline

Jen
Favoriet: de paddestoelstans, Heerlijk wegdromen

Wybrich
 Favoriet: Basic round

Thea
Favoriet: Achtergrondstans

Jolanda
Favoriet: Achtergrondstans

Yvonne
Favoriet: Eline's mice family

Anita 
Favoriet: Stitched stansen en de Collectables bloemen

Judith
Favoriet de 'koffiebonenmal'zoals hij genoemd wordt.
Judith is gek van alles met koffie.....



12 opmerkingen:

  1. Heel veel succes met de challenge! Mijn hobbyspullen zitten deels nog in verhuisdozen, ik ben druk bezig met uitpakken. Knutselen lukt nog niet, maar ik kom wel even kijken bij wat jullie ervan gaan maken!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd winnaars en wat heeft het DT weer prachtige kaarten gemaakt.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk gefeliciteerd winnaressen en leuk dat ik gastdesigner mag zijn bij deze leuke volgende challenge. Prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt door het DT! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartelijk Gefeliciteerd Lieve, Epie en Betha.
    Mooie kaarten weer als voorbeeld.
    Ik ga me best weer doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd dames. Wat een leuke challenge, daar zullen heel wat verschillende creaties uitkomen!

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor de felicitaties! Proficiat aan de andere winnaars. En bedankt Marianne voor de mooie prijs.

    Groetjes, Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dames van harte gefeliciteerd. Boukje succes met de verhuizing. een leuke uitdaging. Marianne design is ons favoriete merk veel mooie mallen..... maar de mal LR0485 vind ik wel super! zo mooi in combi met de plaatjes van animal forest. Hebben er al diverse kaarten mee gemaakt. Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden Groeten Martje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martje! Zeker een leuke uitdaging, ik mag mijn workshopruimte inrichten, superleuk!
      Groetjes Boukje.

      Verwijderen
  8. wat leuk! en wat een mooie kaartjes zijn er weer gemaakt
    ik ga aan de slag met mijn favorietje, het muisje, tot laterrrr
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaartjes weer dames van DT MD
    Ik doe ook graag mee met deze leuke challenge
    met de hertjes in de winter ....
    Fijne feestdagen allemaal , liefs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie voorbeelden hebben jullie gemaakt!
    Leuke challenge maar ook lastig, er zijn zoveel mooie stansen. Ik heb mijn kaart gelinkt.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn kaartje geplaatst met een van mijn favo stans, de ster. Het is trouwens wel heel moeilijk om te kiezen maar ik denk dat ik deze heel vaak pak omdat ie ook op niet Kerstkaarten past.
    Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen