12 juli 2018

Challenge 206

Opgelet!!!
We hebben de regels die in de zijkant staan een beetje aangepast.
Dit om iedereen een beetje tegemoet te komen.

Het verzoek om er even de gebruikte materialen bij te zetten om het voor ons overzichtelijk te houden blijft voortaan regel. Als je knipvellen gebruikt graag het nr. erbij vermelden!!
Zeker bij de oudere vellen is het voor ons een echte zoektocht.

Dan Suzan  haar 1ste thema en dat  thema is deze keer:
Maak een kinderkaart, bijvoorbeeld voor een verjaardag
Wel moet je minimaal 3 producten van Marianne Design gebruiken.
(make a card for a childs birthday with at least 3 products of MDesign)
Dit is de laatste challenge voor de vakantiestop.
Op 23 augustus zijn we weer terug met een nieuwe challenge.

 Vergeet niet na afloop van een challenge te kijken of je misschien ook uitgekozen bent om gastdesigner te zijn?
Veel succes en we zijn benieuwd naar jullie creaties! 
Je kunt aan deze challenge meedoen tot 22 augustus 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen  bij de inlinkz button (niet je hele blog linken graag!!)

De winnaar van de 1e prijs (205) is: 10 Ineke
 De winnaar van de 2e prijs (205) is: Helaas gaat er niet uit.
Graag een mailtje met gegevens zodat de prijs toegestuurd kan worden. 
De winnaars mogen onderstaande buttons op hun blog plaatsen




Als gastdesigner voor de volgende challenge hebben we uitgekozen: 8 Cecile
Zou je een mail kunnen sturen zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden?

De 1e prijs (206) die je kunt winnen

De 2e prijs (206) bij minimaal 25 deelnemers die je kunt winnen:

De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design

Voorbeelden challenge 206

Gastdesigner 
Annemarie en Merit

Designteam
Suzan

Boukje

Anita

Judith

Henriët

Wybrich

Jolanda


WIJ WENSEN IEDEREEN EEN HELE FIJNE VAKANTIE
tot 23 augustus.


15 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd Ineke en Cecile. wat weer een leuke nieuwe challenge en een super mooie prijzen. ik ga weer mijn best doen om weer mee te doen aan de challenge.
    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Ik heb via de link geprobeerd te mailen maar die link doet niks?
      (links in het scherm)
      groetjes ineke

      Verwijderen
    2. Zal morgen nog eens proberen!!

      Verwijderen
  3. gefeliciteerd aan de winnaars en mooie voorbeelden DT

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 😱 Ik ben even van mijn a propos af 😱 ik mag bij de volgende challange gastdesigner zijn!.
    Ineke, van harte gefeliciteerd met je eerste prijs!
    Groetjes Cecile

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat hebben jullie weer leuke kaarten gemaakt.
    Ik ga ook maar eens mijn best doen haha.
    Fijne vakantie allemaal.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat er niet genoeg kaartjes waren voor de 2de prijs, Ineke gefeliciteerd, DT prachtige voorbeelden gemaakt:)
    groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartelijk gefeliciteerd Ineke met je 1e prijs en inderdaad jammer dat er niet genoeg inzendingen waren voor een 2e prijs. Leuke challenge weer en prachtige voorbeelden. Fijne vakantie voor een ieder die gaat voor 23 augustus! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Ineke en Cecile!
    Wat een geweldige eerste prijs!!! Wat jammer dat de tweede prijs er de laatste tijd niet uit gaat!
    Ik ga mijn best doen om een prachtige kinder verjaardagskaart te maken.

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zou graag mee doen met een kaart... de eerste keer hoe kan ik een kaart insturen, mee laten doen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kunt je kaart ook linken via Hobbyjournaal, Facebook of ander social media.
      Je hoeft dus niet altijd een blog te hebben

      Verwijderen
  10. Superleuke voorbeelden met leuke inspiratie die ik meeneem voor in de toekomst! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige creaties van het team. Mooie stansen gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen