6 september 2018

Challenge 208

Opgelet!!!
We hebben de regels die in de zijkant staan een beetje aangepast.
Dit om iedereen een beetje tegemoet te komen.

Het verzoek om er even de gebruikte materialen bij te zetten om het voor ons overzichtelijk te houden blijft voortaan regel. Als je knipvellen gebruikt graag het nr. erbij vermelden!!
Zeker bij de oudere vellen is het voor ons een echte zoektocht.

Boukje heeft weer wat leuks bedacht voor deze challenge. Het is niet moeilijk. Gebruik een VOGEL op je kaart/creatie. Zorg wel dat hij duidelijk zichtbaar is en niet een vogeltje in een hoekje op je afbeelding!!!!
Wel moet je minimaal 3 producten van Marianne Design gebruiken.
(make a card/creation wit a Bird on it and at least 3 products of MDesign.)

 Vergeet niet na afloop van een challenge te kijken of je misschien ook uitgekozen bent om gastdesigner te zijn?
Veel succes en we zijn benieuwd naar jullie creaties! 
Je kunt aan deze challenge meedoen tot 19 september 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen  bij de inlinkz button (niet je hele blog linken graag!!)
 
 De winnaar van de 1e prijs (207) is: 6 Bozena Beijer
De winnaar van de 2e prijs (207) is: 4 Dreja
 
Graag een mailtje met gegevens zodat de prijs toegestuurd kan worden. 
De winnaars mogen onderstaande buttons op hun blog plaatsen



Als gastdesigner voor de volgende challenge hebben we uitgekozen: 5 Betha Horsmeier Bouter
Zou je een mail kunnen sturen zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden?

De 1e prijs (208) die je kunt winnen:

De 2e prijs (207) bij minimaal 25 deelnemers die je kunt winnen:

De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design

Voorbeelden challenge 208

Gastdesigner 
Detje

Designteam
Boukje

Jolanda

Suzan

Judith


Henriët

Wybrich
Anita 

29 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Bozena,Dreja en Betha,
    prachtige voorbeelden weer DT :)
    groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Dames met jullie prijs. Leuke challenge met prachtige voorbeelden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk gefeliciteerd aan de winnaressen. Leuke nieuwe challenge met hele mooie inspirerende voorbeeldkaarten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd winnaars! Mooie creaties. En wat een leuke challenge! Daar ga ik zeker aan mee doen. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartelijk gefeliciteerd met jullie prijzen en de gastdesigner met haar gastdesignerschap! Leuke challenge weer, ga zeker meedoen! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zie nu net pas dat ik gastdesigner ben volgende keer, wat leuk. Ga mailtje sturen! groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke voorbeeld kaarten. Ik wil een creatie linken maar waar kan ik dit doen?Ik zie namelijk geen link.
    https://farmerblog-nelleke.blogspot.com/2018/09/springkaart.html

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, ich hab gewonnen! Ich freu mich sehr.
    Vielen Dank!
    E-mail kommt gleich.
    Liebe Grüße Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd dames!
    Wat een leuke voorbeelden weer voor de nieuwe challenge!
    Groetjes Cecile

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte Bozena, Dreja en Betha en wat heeft het team weer schitterende kaartjes gemaakt! De inspiratie begint weer te borrelen. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb mijn kaartje geplaatst.
    Heb nog een vraagje.....weet iemand van jullie welk nummer deze stans heeft.....ik heb de verpakking niet meer.
    Het zijn 5 ovalen met 3 kleine bloemetjes erbij.
    Bij voorbaat dank,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welke stans bedoel je Diny. Op de kaart die je mee laat doen zie ik geen ovaal

      Verwijderen
  13. Heb zojuist de kaart van mijn moeder erbij gezet. Ben benieuwd, Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd aan de winnaars. Mooie kaarten hebben zij gemaakt.
    Ook het team zijn super mooi om te zien. Veel variatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik zag gisteren dat ik een winnaar ben van challnge 207 ben super blij :),
    ik zag ook dat ik mail moet sturen maar het kleine balk links op de blog met E-mail werkt bij mij niet (of doe ik iets fout) ,
    toen heb ik onder op grijs letter Marianne Desing geklikt en daar mail verzonden maar is dat goed is mijn vraag?
    op welke mail moet ik mij melden voor prijs ?Dames dank jullie wel voor felicitaties
    mvg Bozena

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dreja en Betha ook van harte gefeliciteerd mvg Bozena

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heb zojuist mijn kaart erbij gezet. Ben al wat in de herfst sferen... Ook al is het nog zomers buiten nu... Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het geborrel is tot een kaart gekomen, hoera! Benieuwd wat jullie van mijn wintervogel vinden. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I would love enter my card with bird (http://moje-veselje.blogspot.com/2018/09/flamingo.html), but InLinkz is not open anymore. Can you add my card for me please.
    Gr. Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik wil mijn kaartje nog posten, maar dat kan niet meer en in de omschrijving staat dat dat tot 18.00 u. kan. Bij deze de link naar mijn kaart. Ik hoop dat ik nog mee kan doen.

    https://madebynicolettec.blogspot.com/2018/09/its-bird.html

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi MD team,

    Ook ik wilde nog een paar uur voor de deadline mijn kaartje linken maar de widget is al verlopen.
    Daarom zo maar even aangezien het 10 voor half vier is ;)
    http://stampscrapandsmile.blogspot.com/2018/09/sneeuwuil.html
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen