18 oktober 2018

Challenge 211

Opgelet!!!
We hebben de regels die in de zijkant staan een beetje aangepast.
Dit om iedereen een beetje tegemoet te komen, zorg wel dat je kaart er aan voldoet.


Het verzoek om er even de gebruikte materialen bij te zetten om het voor ons overzichtelijk te houden blijft voortaan regel. Als je knipvellen gebruikt graag het nr. erbij vermelden!!
Zeker bij de oudere vellen is het voor ons een echte zoektocht.

Jammer dat er zo weinig deelnemers waren en er maar één prijs uitgaat. Kom op dames, doe gezellig mee, de prijzen zijn toch de moeite waard!!!!

Dit keer mocht Judith een thema bedenken.  Hoofdkleuren zwart en oranje met minimaal 3 producten van Marianne Design. Denk daarbij aan Halloween of herfst.
(Maincolors black and orange with at least 3 materials of MDesign)

Vergeet niet na afloop van een challenge te kijken of je misschien ook uitgekozen bent om gastdesigner te zijn?
Veel succes en we zijn benieuwd naar jullie creaties! 
Je kunt aan deze challenge meedoen tot 31 oktober 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen  bij de inlinkz button (niet je hele blog linken graag!!)

 De winnaar van de 1e prijs (210) is: 12. Ankie
De winnaar van de 2e prijs (210) is: HELAAS Gaat deze er niet uit.
Graag een mailtje met gegevens zodat de prijs toegestuurd kan worden. 
De winnaars mogen onderstaande buttons op hun blog plaatsen




Als gastdesigner voor de volgende challenge hebben we uitgekozen: 7. Ursula
Zou je een mail kunnen sturen zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden?

De 1e prijs (211) die je kunt winnen: 

De 2e prijs (211) bij minimaal 25 deelnemers die je kunt winnen: 
 
De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design

Voorbeelden challenge 211
Gastdesigner Linda

 Designteam
Judith


Suzan

Boukje

Henriet

Anita


Wybrich

Jolanda





 

12 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Ankie en Ursula met GD prachtige voorbeelden weer:)
    groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk dat ik in de prijzen ben gevallen, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Ankie.
    Leuke inspiratie hebben jullie als team. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd aan de winnaar en prachtige voorbeeld kaarten DT

    ik ga mijn best doen om mee tedoen
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Ankie en Ursula.
    Leuke uitdaging weer ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn liefdes. Ik probeer een e-mail te sturen, maar de Botton werkt niet. Met vriendelijke groet, Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte Ankie, je had een prachtige drieluik gemaakt. Ursula succes met je GDschap. Jammer dat de tweede prijs er niet uit is inderdaad, zo moeilijk was de uitdaging niet en aan de prijs kon het al helemáál niet liggen. Ik ga er in ieder geval mijn best weer voor doen. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartelijk gefeliciteerd Ankie met je prijs en prachtige creatie! Leuke challenge weer, ga meedoen. Zijn weer prachtige voorbeelden gemaakt!! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een onwijs leuke challenge. en super mooie prijs
    ik heb mijn kaartje net geplaatst en mij helemaal laten inspireren door hanriet.
    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie voorbeelden hebben jullie weer gemaakt voor deze challenge. Deze kleuren zijn echt een uitdaging voor mij, maar het is me gelukt en heb mijn creatie geplaatst.

    groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So happy to be playing along. Gorgeous creations from the team. That panda is cool. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb helaas geen oranje en herfst of halloween dingetjes, dus deze sla ik over.

    Groetjes
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen