13 september 2019

25 jaar Marianne Design

Marianne Design bestaat deze maand 25 jaar.
Wij willen dat niet zomaar voorbij laten gaan daarom is er een candy/weggevertje.


Dit zijn de producten die speciaal voor deze gelegenheid zijn uitgebracht.
Wat moet je daarvoor doen?
Nou eigenlijk niet zoveel.....
Laat een leuke reactie/felicitatie achter.
Je kunt meedoen tot dinsdag 18.00 uur,
Wij zullen dan woensdag18 september a.s. de winnaar trekken.

Vergeten jullie ondertussen de challenge niet!!!!!

44 opmerkingen:

  1. Wauw, 25 jaar, wat een geweldige mijlpaal. Gefeliciteerd! Op naar de 50!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe graag mee Anita met dit 25 jarig feest!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congrats on 25 years. Wow, that awesome. Love your products. Gorgeous celebration sets. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met jullie 25 jarig jubileum.
    Ik doe graag mee met candy .
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met met Marianne Designs 25 jarig jubileum.
    En we gaan voor de 30 en nog meer.
    graag doe ik mee met de candy.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Congratulations on 25 years. I wiah you many many more.
    I really love your amazing products.
    Thanks for the chance to win.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met jullie 25-jarig bestaan. Ook bedankt voor de mooie producten die jullie iedere keer weer voor ons hebben. Ik doe graag mee met de candy van jullie.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoera deze maand is het feest
    want Marianne Design bestaat al 25 jaar
    en is nooit meer weggeweest.
    Als groot fan van jullie materialen
    hoop ik dat jullie de 50 halen.
    Van Harte Gefeliciteerd met deze mijlpaal
    en nog vele jaren toegewenst met dit succesverhaal!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ongelovenlijk alweer 25 jaar? Door alle jaren heen altijd prachtige produkten . Jullie zijn een trots voor de Nederlandse en internationale hobby wereld, van harte!! Op naar de volgende mijlpaal, en bedankt voor de kans om deze candy te winnen. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Marianne, ontwerpers en dt,
    van harte gefeliciteerd met dit zilveren jubileum. Zoveel jaren succesvol is heel knap in de ondernemingswereld. Ik wilde dat ik jullie veel eerder had ontdekt, maar als ik zie hoeveel mooie producten ik in de afgelopen 8 jaar gekocht heb, zou je niet zeggen dat ik jullie nog maar zo kort ken ;-)
    Ga nog lang door met de mooie ontwerpen en ik wens jullie daarin veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat waarschijnlijk ooit begon als een eenvoudige hobby, een droom, een creatief project,
    is uitgegroeid tot een fantastisch draaiend team vol spetterende ideeën!
    25 jaar later zijn velen geboeid door de originele creaties
    en gebeten door de kaartjesmicrobe.
    Elke maand opnieuw zulke supermooie nieuwe dingen, stansen, knipvellen, embossingfolders, sjablonen, en zo,
    zo veel meer!
    Al 25 jaar, maar toch krijgen we er geen genoeg van!
    Op naar de volgende mijlpaal!
    Van harte gefeliciteerd!
    Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Congratulations with your 25th birthday, that is quite an accomplishment. I wish you good luck in the future and are looking forward to the many amazing products I know you will continue to make.
    Heidi Turcios

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, congratulations, I am so happy for you!
    Thank you for the chance to win this amazing giveaway. I love your products.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd met dit mooie jubileum. Daarvan heb ik nu "bewust" ruim 7 jaar meegemaakt, toen heb ik jullie eigenlijk ontdekt. Als eerste het tijdschrift en het bleek dat ik wat knipvellen had.... Dat is nu wel anders, ik ben een groot fan van jullie geworden en als het even kan breidt ik mijn collectie MD uit.
    Ga zo door, dan kunnen er heel veel mensen nog van genieten van jullie producten. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Proficiat met deze mijlpaal. 25 jaar is best lang en ik denk dat ik er zeker de helft van meegekregen heb. Ik zou me geen leven zonder MD producten meer voor kunnen stellen. Het is iedere maand weer een feestje om de nieuwe producten te zien. Alleen is mijn portemonnee er niet atijd even blij mee.
    Veel succes voor de komende jaren.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Congrats on reaching 25 years with such wonderful products. I look forward to MD continuing to release such wonderful designs.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met het 25 jarig bestaan. Op naar de 50 jaar. Dat we nog heel lang van mooie nieuwe producten mogen genieten en mooie creaties van het DT. Ga zo door, want daar worden we blij van.
    Bedankt voor de kans op deze mooie candy en een fijn en zonnig weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, 25 jaar alweer, van harte gefeliciteerd.
    Ik vind jullie ontwerpen altijd heel mooi en hoop dat jullie nog vele jaren door mogen gaan.
    Dank je wel ook voor de kans op deze Candy.

    Groetjes Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Naar Apeldoorn heb ik mijn felicitaties met deze mijlpaal al gestuurd maar óók hier zeg ik HOERA want wat zou blogland zijn zónder deze zó geliefde producten en deze leuke en inspirerende challenge...voor allemaal nog héél véél gezellige en succesvolle jaren gewenst!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Van harte gefeliciteerd met jullie 25 jarig bestaan.....wat een tijd zeg!
    Ik geniet elke keer weer van de mooie creaties en doe ook regelmatig mee aan challenges. ga zo door en op naar de 50 zou ik zeggen!
    Bedankt voor deze kans.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. 25 jaar creatieve inspiratie, dat is al een feestje op zich!!!!!! Met deze geweldige candy vier ik het jubileum natuurlijk graag mee! Van harte gefeliciteerd hoor!
    Creatieve groetjes, Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw! Van harte gefeliciteerd!
    Al 25 jaar creatieve ondernemer, creatieve ideeën en inspiratie.
    Sinds 2011 ben ik helemaal fan van de Marianne Design producten en waren Don en Daisy mijn top favorieten.
    Ik vind het super knap en inspirerend dat er iedere maand weer zoveel mooie producten bedacht worden/ uit komen en dat er iedere keer weer de mooiste combinaties mee ontstaan.
    Oude en nieuwe producten passen zo goed bij elkaar! Heerlijk om daarmee aan de slag te gaan en daarom maak ik ook graag kans op de verjaardags candy :)
    Ik hoop dat er zeker nog 25 jaar gave spullen bij komen in het assortiment ;)
    Lieve groet,
    Linda T

    BeantwoordenVerwijderen
  23. nogmaals Gefeliciteerd en ga zo door :)groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geweldig. 25 jarig bestaan. Wat een tijd. Gefeliciteerd met deze jubileum. Nog vele jaren erbij in creativiteit en met alle mensen om je heen die veel voor dit merk bezig zijn geweest/nu nog doen. Toppers.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het eerste stempeltje wat ik ooit, jaren geleden, kocht was van Marianne design en deze week kreeg ik voor mijn verjaardag ook weer iets van Marianne design. En daar tussen zaten ook vele fijne aankopen. Marianne design is dus altijd actueel en fijn om mee te werken. Ik hoop dat er nog minstens 25 jaar bij mag komen en wij daar dus de komende jaren ook met heel veel plezier mee mogen blijven werken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grappig, ik zie net dat ik de 25e reactie achterliet......zou dat nou toeval zijn 😀

      Verwijderen
  26. wouw 25 jaar al weer ik weet nog dat ik mijn eerste boekje kocht een boekje over poppetjes maken van houten kralen, en nu zoveel jaar verder geniet ik nog steeds van alle mooie producten die uit komen gefeliciteerd en dat er nog vele jaren mogen volgen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Van harte gefeliciteerd met het 25 jarig bestaan! Ik kan mij de boekjes met vilten poppetjes van vroegah nog goed herinneren, zelfs nog van voor de tijd van Marianne Design. Wat was ik trots dat mijn naam er op stond als 6 jarig meisje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hartelijk gefeliciteerd met het 25 jarig bestaan, ik denk dat ik op dat moment ook de spullen van Marianne ben gaan gebruiken. Eerst alle voorbeeldboekjes van poppetjes en styropor en lapjes knippen met de kartelschaar. Knipvellen in 3D. Daarna kwamen de stansen en nog steeds weten jullie ons elke maand weer te verrassen met nieuwe ideeën . Ik hoop dat jullie nog lang daarmee door zullen gaan.
    Veel succes gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Van harte gelfeliciteerd met het 25 jarige bestaan . Ik hoop da jullie zo doorgaan. Want Marianne is mijn favorite merk als het om hobby materialen gaat. Altijd leuke kaarten kun met de mooie spullen maken. Ik ben er dol op. Laat me elke maand weer verleiden om weer spullen te kopen. Graag doe ik mee met deze actie. Alvast bedankt voor de kans. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Van harte gefeliciteerd met het 25-jarig bestaan van Marianne Design. Een mooi mijlpaal,en wat zijn er in die tijd veel mooie stansen, stempels en andere materialen uitgekomen. Ik hoop dat er veel mooie creatieve materialen mogen volgen en wens jullie daarbij veel inspiratie toe om ons weer te kunnen verrassen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal! Erg leuk dat wij dit mee mogen vieren dmv deze give away. Ik werk met veel plezier met jullie producten en vond het tijdens studie maar niks dat ik het 'moest' laten liggen. Nu weer heerlijk ouderwets aan de knutsel en zo leuk dat oud en nieuw zo goed te combineren zijn... Zo krijg je steeds nieuwe combinaties en blijven oudere mallen niet ongebruikt liggen. Ik hoop dat jullie nog vele jaren doorgaan met het ontwerpen en uitgeven van jullie fantastische producten!

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Van harte gefeliciteerd met het 25-jarig bestaan.
    Wat een mooie mijlpaal.
    Er zijn in die 25 jaar zoveel veranderingen geweest op hobbygebied en daar heeft Mariannedesign mooi aan meegewerkt. Elke keer weer nieuwe artikelen bedacht en ons flink aan de knutsel gehouden.
    Dat er nog maar vele jaren mogen volgen en wij ons nog lang niet mogen vervelen
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  33. 25 jaar alweer! Van harte gefeliciteerd met dit mooie jubileum! Als jullie de komende 25 jaar net zulke mooie spulletjes uitbrengen dan wordt ook de komende 25 jaar weer een feestje ;)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oh wow 25 years what an achievement and still going strong. Wishing you many many more years

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Van harte gefeliciteerd met het 25 jarig jubileum van Marianne design, en nog heel veel jaren erbij.
    Het is echt mijn favoriete merk als het gaat om hobbymaterialen.
    Ik doe dus graag mee met deze leuke weggever.

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Van harte!!!! Op naar de volgende 25 jaar!!!
    Dat er nog maar vele mooie ontwerpen bij mogen komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. al 25 jaar een topmerk in Hobbyland, gefeliciteerd! voor de komende 25 jaar veel inspiratie voor nieuwe toffe produkten!
    Dankjewel voor de kans voor deze mooie weggever!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. WOW 25 jaar dat is echt lang!!
    Zo lang besta ik zelfs nog niet eens🙁.
    Maar ondanks dat ik de spullen van marianne desing pas 2 jaar gebruik.
    Wil ik jullie hartelijk gefeliciteerd wensen met jullie jubileum.🎉🎉
    Ik hoop nog lang spullen van jullie te kunnen genruiken (zodat ik mss ook nog een 25e jubileum kan houden😂).
    En natuurlijk met nkg super veel leuk producten.
    Groetjes Elena💕

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Van harte gefeliciteerd met jullie 25 jarig jubileum. Met veel plezier gebruik ik jullie mooie producten. Op naar de volgende 25 jaar!!

    Groetjes,

    Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Marianne Design:25 jaar!
    Hiep, hiep hoera, want het is echt waar.
    Met al de leuke ontwerpen van snijmal,stempels,knipvellen en zo vëel meer.
    Bezorgen jullie vele mensen, fijne knutseluren keer op keer.
    Bedankt voor de creatieve noot in mijn leven.
    Ben benieuwd wat de volgende 25 jaren jullie me zullen geven.
    Dikke proficiat aan het hele team!
    Groetjes, Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  41. GEFELICITEERD..!! Een hele prestatie 25 jaar, daar mag op getoast worden. Ik hoop dat er nog vele jaren mogen volgen.

    Creatieve groetjes, Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Van harte gefeliciteerd! En nog vele jaren knutselplezier! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen