24 juni 2021

Challenge 275

 Het verzoek om er even de gebruikte materialen bij te zetten om het voor ons overzichtelijk te houden blijft voortaan regel. Als je knipvellen gebruikt graag het nr. erbij vermelden!!
Zeker bij de oudere vellen is het voor ons een echte zoektocht.

Vergeet niet na afloop van een challenge te kijken of je misschien ook uitgekozen bent om gastdesigner te zijn?
Veel succes en we zijn benieuwd naar jullie creaties!


Dit is de laatste challenge voor de vakantiestop.
Op 26 augustus zijn we weer terug met de winnaars en een nieuwe challenge.
Fijne vakantie voor jullie allemaal.

Nu gaan we over naar het thema van deze laatste challenge.
Cecile heeft een kleurenpallet voor jullie.
Daar mag je wit of zwart bij gebruiken als basis of voor de tekst.
Verder willen we ALLEEN deze kleuren zien.

Je hebt er genoeg tijd voor, op 25 augustus sluit de inzending pas.
Succes!!

Je kunt aan deze challenge meedoen tot 25 augustus 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen  bij de inlinkz button (niet je hele blog linken graag!!)

De winnaar van de 1e prijs (274) is: 30  Tina z.Treebug
De winnaar van de 2e prijs (274) is: 2. Jannie Smit
Graag een mailtje met gegevens zodat de prijs toegestuurd kan worden.

De winnaars mogen onderstaande buttons op hun blog plaatsen

Als gastdesigner voor de volgende challenge hebben we uitgekozen: 13. Trudy
Zou je een mail kunnen sturen zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden?

De 1e prijs (275) die je kunt winnen:

De 2e prijs (275) bij minimaal 25 deelnemers die je kunt winnen:

De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design

Voorbeelden challenge 275
Gastdesigner
Ellie Bakker valt in voor Martje

Designteam
Cecile

Suzan

Judith

Anita

Jolanda




Wybrich

Aniet

Henriët

Tot 26 augustus!!!






You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

13 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames!
    Oef, deze challenge valt voor mij denk ik niet mee, gelukkig staan er mooie voorbeelden, eens zien of ze mij kunnen inspireren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, thank you so much, what a surprise!
    congratulations to the others.
    beautiful inspirations but hard challenge!
    crafty hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Dames, mooie voorbeelden weer van DT en ik wens iedereen een fijne vakantie :) groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd aan de winnaars en prachtige voorbeelden DT heb een fijne vakantie
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd allemaal! En wat een uitdagende kleurencombi... Kijken of dat lukt en of de voorbeelden mij kunnen inspireren, mooi zijn de kaartjes in ieder geval. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd allemaal dames. Heel leuk deze nieuwe challenge met prachtige kleurtjes. Ga mijn best proberen te doen.! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne vakantie trouwens allemaal, hebben gelukkig even wat langer tijd nu! Succes allemaal, groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijne vakantie en leuk dat ik gastdesigner mag zijn! Ik reageer een beetje laat want ik was op vakantie!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou, mijn kaartje geplaatst met deze mooie zomerse kleuren! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke moeilijke challenge vond ik.
    Maar het is gelukt mijn kaartje staat erbij.
    Dankzij jullie mooie voorbeelden:)
    Fijne vakantie!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen