13 januari 2022

Challenge 286

Het verzoek om er even de gebruikte materialen bij te zetten om het voor ons overzichtelijk te houden blijft voortaan regel. Als je knipvellen gebruikt graag het nr. erbij vermelden!!
Zeker bij de oudere vellen is het voor ons een echte zoektocht.

Vergeet niet om na afloop van onze challenge even te kijken of je gewonnen hebt of misschien gastdesigner mag zijn.
Het zou jammer zijn als je dat zou missen.....

Jammer dat niet iedereen zich aan de challenge van label OP kaart heeft gehouden, de labels moesten echt vast zitten, dus geen pockets of ergens achter gestoken.

Wisten jullie dat je ook met onze challenge mee kunt doen als je geen blog hebt.
Met Facebook kan het ook. Klik op je kaart en de URL die dan verschijnt kun je gebruiken.


Ik (Anita) heb deze challenge bedacht en ik daag jullie uit om een WATERVALKAART /ALBUM te maken. 
Natuurlijk moeten er weer minimaal 3 verschillende producten van Marianne Design te zien zijn.

Om duidelijk te maken wat ik bedoel heb ik enkele filmpjes voor jullie.
Hierop is duidelijk te zien wat we gaan maken. Je hebt 2 keuzes, een watervalkaart die je uit kunt trekken of een watervalalbum met omklapkaartjes zoals ik heb gemaakt.
Veel succes en laat je eens echt uitdagen, echt het is leuk en niet moeilijk!!!
Watervalkaart Engelstalig 
Watervalalbum (flipboek)
Watervaldemo van Rimmie (Nederlands)

Je kunt aan onze challenge meedoen tot  26 januari 18.00 uur. Zet de link van je creatie bij de inlinksz button. (niet je hele blog linken, alleen je creatie!!) 

 De winnaar van  de 1ste prijs (285) is: 13. Nicolette
De winnaar van de 2de prijs (285) is: 38. Rina
Stuur je ons een mailtje met je gegevens?

De winnaars mogen onderstaande buttons op hun blog/Facebook plaatsen.



Als gastdesigner voor de volgende challenge hebben we uitgekozen: 40. Anja
Zou je ons een mail kunnen sturen zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden? 

 De 1e prijs (286) die je kunt winnen:


De 2de prijs (286) die je kunt winnen bij minimaal 25 deelnemers:

De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design


Voorbeelden challenge 286
Gastdesigner
Dora



Designteam
Anita



Suzan

Aniet


Cecile


Henriët

Judith

Jolanda


Wybrich

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

12 opmerkingen:

  1. Nicolette en Rina gefeliciteerd met jullie mooie prijzen. En dames bedankt voor de prachtige voorbeelden, een nieuwe uitdaging, nog nooit zo'n kaart gemaakt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwie, wat fijn dat ik de 1e prijs heb gewonnen 😃, daar ben ik heel blij mee!! Ik stuur een mailtje.

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Dames en wat een mooie voorbeelden weer van DT :) groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat voor iedereen en mooie voorbeeldkaarten dames DTteam !!
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat Nicolette en Rina! Mooie voorbeeldkaarten DT dames, dat wordt voor mij ook de eerste keer, wel een leuke uitdaging.... Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nicolette en Rina gefeliciteerd met jullie prijsjes, Anja succes als gastdesigner.

    Wederom een leuke challenge met mooie voorbeelde.

    groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd dames! Prachtige kaartjes hebben jullie gemaakt. En ik vind een waterval kaart zó leuk om te maken maar zo'n album ken ik nog niet, dus misschien wordt dat 'm wel. Ik ga er eens goed voor zitten en de linkjes bekijken. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd dames. Leuke challenge met prachtige voorbeelden. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke challenge en mooie voorbeelden!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie voorbeelden dames, dank je wel voor dat ik gastdesigner mocht zijn. Succes verder.

    BeantwoordenVerwijderen