28 maart 2019

Challenge 222

Het verzoek om er even de gebruikte materialen bij te zetten om het voor ons overzichtelijk te houden blijft voortaan regel. Als je knipvellen gebruikt graag het nr. erbij vermelden!!
Zeker bij de oudere vellen is het voor ons een echte zoektocht.

We gaan vanaf deze challenge verder met weer een volledig designteam.

Dit keer was het mijn (ANITA) beurt om een nieuw thema te bedenken. Het is een sketch geworden
natuurlijk wel weer met minimaal 3 producten van Marianne Design.
(the new theme is a sketch with at least 3 products van Marianne Design)

Card Sketch

Vergeet niet na afloop van een challenge te kijken of je misschien ook uitgekozen bent om gastdesigner te zijn?
Veel succes en we zijn benieuwd naar jullie creaties! 
Je kunt aan deze challenge meedoen tot 10 april 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen  bij de inlinkz button (niet je hele blog linken graag!!)

De winnaar van de 1ste prijs (221) is: 3. ByMaura
De winnaar van de 2e prijs (221) is: 22. Astrid
Graag een mailtje met gegevens zodat de prijs toegestuurd kan worden. 
De winnaars mogen onderstaande buttons op hun blog plaatsen



Als gastdesigner voor de volgende challenge hebben we uitgekozen: 37. Liesbeth
Zou je een mail kunnen sturen zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden?

De 1e prijs (222) die je kunt winnen:

De 2e prijs (222) bij minimaal 25 deelnemers die je kunt winnen

De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design 
  
Voorbeelden challenge 222
Gastdesigner 
Valerija

Designteam
Anita 


Judith

Gerlinde

Aniet

Suzan

Wybrich
Henriët

Jolanda



15 opmerkingen:

  1. Dames gefeliciteerd met jullie prijs!
    Wat een leuke challenge weer met mooie voorbeelden!
    Gr Cecile

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gaaf dat ik de eerste prijs heb gewonnen,prachtige voorbeelden van DT:)groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en de andere dames ook gefeliciteerd met jullie prijs:)

      Verwijderen
  3. van harte gefeliciteerd dames...
    weer mooie voorbeeld kaartjes, we gaan weer proberen mee te doen.
    Liefs Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames met jullie gewonnen prijs!
    Mooie voorbeeldkaarten zijn er gemaakt voor de nieuwe challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat ik één van de winnaars ben. Daar ben ik erg blij mee. Ik ga zo gelijk mailen.
    Maura en Liesbeth ook van harte gefeliciteerd.

    Wat een mooie voorbeelden zijn er door het DT gemaakt met deze sketch.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd dames met jullie winnende creaties en team bedankt voor de mooie voorbeelden voor de nieuwe challenge!
    Groetjes van Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dames gefeliciteerd met jullie prijs .
    wat een mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt ga ook aan de slag met de sketch
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met jullie prijs dames en het gastdesignerschap! Leuke challenge weer en prachtige voorbeelden. Ga aan de slag ermee! groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dames gefeliciteerd met jullie prachtige prijzen. Mooie inspiratie kaarten. Best een moeilijke schets..... Het is mij gelukt om er een kaart mee te maken. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte Maura, Astrid en Liesbeth! Leuke schets is dit en geïnspireerd door het team heb ik mijn kaartje gemaakt. Moet m alleen nog posten. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hartelijk gefeliciteerd dames! En hartstikke leuk dat ik voor de volgende challenge gastdesigner mag zijn. Deze Sketch challenge heb ik wederom als erg leuk ervaren, mijn kaartje heb ik zojuist toegevoegd.

    Groetjes,

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedankt voor de inspiratie, super mooie voorbeelden en sketch, heb net mijn 50 jarig huwelijks hubileum kaartje er bij gezet, nu maar duimen, liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen