15 november 2018

Challenge 213

Opgelet!!!
We hebben de regels die in de zijkant staan een beetje aangepast.
Dit om iedereen een beetje tegemoet te komen, zorg wel dat je kaart er aan voldoet.


Het verzoek om er even de gebruikte materialen bij te zetten om het voor ons overzichtelijk te houden blijft voortaan regel. Als je knipvellen gebruikt graag het nr. erbij vermelden!!
Zeker bij de oudere vellen is het voor ons een echte zoektocht.

Suzan wil graag zien dat we allemaal een mannenkaart maken. Wel minimaal 3 producten van Marianne Design. Lijkt lastiger dan het is, kijk naar de voorbeelden!!!
(Make a Masculine card with at least 3 materials of MDesign)

Vergeet niet na afloop van een challenge te kijken of je misschien ook uitgekozen bent om gastdesigner te zijn?
Veel succes en we zijn benieuwd naar jullie creaties! 
Je kunt aan deze challenge meedoen tot 28 november 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen  bij de inlinkz button (niet je hele blog linken graag!!)

 De winnaar van de 1e prijs (212) is: 15 Crea Nancy
De winnaar van de 2e prijs (212) is: 3 Ela
Graag een mailtje met gegevens zodat de prijs toegestuurd kan worden. 
De winnaars mogen onderstaande buttons op hun blog plaatsen



Als gastdesigner voor de volgende challenge hebben we uitgekozen: 8 Marianne
Zou je een mail kunnen sturen zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden?

De 1e prijs (213) die je kunt winnen:
 
De 2e prijs (213) bij minimaal 25 deelnemers die je kunt winnen:   

De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design


Voorbeelden challenge 213
Gastdesigner Hetty


Designteam
Suzan

Anita

Jolanda

Boukje


Wybrich

Judith
 
Henriet

 

14 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Dames en prachtige voorbeeld mannenkaarten van DT:) groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd dames en mooie voorbeeld kaarten DT

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Nancy en Ela en Marianne succes als gastdesigner.
    Leuke nieuwe challenge met mooie voorbeeldkaarten gemaakt door het team!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Nancy en Els en Marianne met het gastdesignerschap. Hele leuke challenge en prachtige voorbeelden! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, joepie! Bedankt dat jullie mijn babykaartje gekozen hebben voor de 2e prijs, heel blij mee! Nancy en Marianne ook van harte en succes! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ik ga een mannenkaart maken, moet lukken met jullie prachtige voorbeelden 😊

      Verwijderen
  6. Waw, wat fantastisch leuk dat ik met mijn babykaartje in de prijzen gevallen ben. Ela en Marianne, ook gefeliciteerd!
    Wat een verscheidenheid aan mannenkaarten, heel mooi om te zien allemaal!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd dames met jullie gewonnen prijs, de eerste prijs van deze keer was super (had mij ook wel gepast, maar helaas)En nu deze keer een mannenkaart, altijd wat moeilijk omdat er weinig plaatjes zijn die echt bij een man passen maar de dames laten onze prachtige voorbeeldkaarten zien wat ons goed kan inspireren, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat weer een leuke challengers. het blijft moeilijk om een mannenkaart te maken. dus heb al mijn spullen van Marianne design erbij gezocht om daar een leuke mannen kaart van te maken, ik ben te vrede met het eindresultaat.
    dus ik heb mijn kaart ook geplaatst:D
    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zojuist mijn kaart erbij gezet. Sommigen nder ons vinden het lastig om een mannenkaart te maken. Maar tegenwoordig zijn er veel leuk mallen om te helpen een leuke kaart te maken. De mallen die ikzelf heb gebruikt vind ik zo leuk voor mannenkaarten. Het jasje is een toppertje. Ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke thema! Nog gefeliciteerd aan de winnaars!
    Jullie kaart van uit het team, zijn schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo allemaal,

    Wat een mooie voorbeeld mannenkaarten! Ik ben hier nieuw op het MDesign blog. En doe dan ook voor het eerst mee aan een echte challenge.

    Knutselen doe ik graag en mijn liefde voor kaarten maken is op jonge leeftijd al begonnen. Nadat ik het boek Craft Dates op mijn verjaardag heb gekregen, ben ik weer aan de slag gegaan met mijn oude hobby. Tijdens mijn speurtocht naar materialen, stuitte ik op jullie leuke creatieve blog! En mijn handen zijn gaan kriebelen om mee te doen aan de CHALLENGE. Ik hoop veel inspiratie van jullie allen op te mogen doen de aankomende tijd.

    lieve Knutsel Groetjes,

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen