29 november 2018

Challenge 214

Opgelet!!!
We hebben de regels die in de zijkant staan een beetje aangepast.
Dit om iedereen een beetje tegemoet te komen, zorg wel dat je kaart er aan voldoet.


Het verzoek om er even de gebruikte materialen bij te zetten om het voor ons overzichtelijk te houden blijft voortaan regel. Als je knipvellen gebruikt graag het nr. erbij vermelden!!
Zeker bij de oudere vellen is het voor ons een echte zoektocht.


Wybrich heeft een hele leuke sketch voor ons.  Wel minimaal 3 producten van Marianne Design. 
(Make a card with the sketch and use at least 3 materials of MDesign)



Vergeet niet na afloop van een challenge te kijken of je misschien ook uitgekozen bent om gastdesigner te zijn?
Veel succes en we zijn benieuwd naar jullie creaties! 
Je kunt aan deze challenge meedoen tot 12 december 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen  bij de inlinkz button (niet je hele blog linken graag!!)

De winnaar van de 1e prijs (213) is: 14. Alice
De winnaar van de 2e prijs (213) is: 22. Marja's Hobbyhuis

Graag een mailtje met gegevens zodat de prijs toegestuurd kan worden. 
De winnaars mogen onderstaande buttons op hun blog plaatsen


Als gastdesigner voor de volgende challenge hebben we uitgekozen: 10. Anita
Zou je een mail kunnen sturen zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden?

De 1e prijs (214) die je kunt winnen:

De 2e prijs (214) bij minimaal 25 deelnemers die je kunt winnen:

De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design

Voorbeelden challenge 214
Gastdesigner 
Heeft zich helaas niet gemeld

Designteam

Wybrich

 Anita

Jolanda

 Judith

Henriet

Boukje

Suzan



15 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames met jullie mooie winnende creaties! Leuke nieuwe uitdaging met mooie voorbeeldkaarten!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En super leuk dat ik gastdesigner mag zijn en de mail is verstuurd.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  2. Jippie zie dat ik de tweede prijs heb gewonnen. Hoe leuk. Hartelijk dank alvast en iedereen weer succes met de nieuwe challenge. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd dames met jullie prijzen en als gastdesigner.. en wat zijn er weer mooie voorbeelden gemaakt met deze sketch, ik probeer weer mee te doen en ik wens iedereen weer veel succes toe, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd maar weer dames! Ik ga weer proberen mee te doen 😁.
    De voorbeelden zijn heel divers en een goede inspiratie, top!

    Groetjes
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartelijk gefeliciteerd winnaressen en Anita met je gastdesignerschap. Leuke challenge weer en prachtige voorbeelden. Ga weer proberen mee te doen! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Dames, wat een leuke sketch:)
    DT heeft weer super mooie voorbeelden gemaakt.groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat aan de winnaars!
    Zoveel variatie met één schets, leuk om te zien!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte dames met jullie winnende mannenkaarten en Anita succes met het GDT. Hoe leuk weer deze challenge met gave schets! De DT voorbeelden zijn heerlijk divers. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wouw wat onwijs leuk om te zien dat ik heb gewonnen, ik ga gelijk mailen. en wat een leuke nieuwe challenge leuk een keer een sketch.
    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd voor de winnaars hoor !!
    Wat een leuke voorbeelden weer DT dames , hoop
    dat ik nog op tijd ben met mijn kaartje .
    Gezellige Sinterklaas avond allemaal
    Liefs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb zojuist mijn kaartje geplaatst. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke schets! Ik heb er een Scandinavische kerstkaart van gemaakt. Mijn kaartje is geplaatst vanaf mijn Instagram account, want ik heb geen blog. Mooie variatie aan voorbeelden, DT dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jullie hebben weer leuke voorbeelden gemaakt. leuk schets. De winnaars gefeliciteerd. IK doe deze keer weer mee. de kaart er zojuist bijgezet. ben benieuwd wat jullie ervan vinden. groeten trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Judith wees me erop dat ik met max 5 challenges mag meedoen met deze kaart. Het waren er 7 maar heb er twee verwijderd! Bedankt voor de tip Judith. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen