21 mei 2020

Challenge 249


Het verzoek om er even de gebruikte materialen bij te zetten om het voor ons overzichtelijk te houden blijft voortaan regel. Als je knipvellen gebruikt graag het nr. erbij vermelden!!
Zeker bij de oudere vellen is het voor ons een echte zoektocht.

Leuk dat er nog zoveel hebben meegedaan met de kleurenchallenge.
Judith heeft het nieuwe thema bedacht.
Maak een kaart/creatie met ETEN (fruit, groenten, moestuin, cupcake, taart, keuze genoeg als het maar van MDesign is)
Gebruik wel minimaal 3 producten van Marianne Design.
(make a card/creation with food ( Fruit, vegetables, cupcakes, cake) with at least 3 different products of Marianne Design.

Vergeet niet na afloop van een challenge te kijken of je misschien ook uitgekozen bent om gastdesigner te zijn?
Veel succes en we zijn benieuwd naar jullie creaties!

Je kunt aan deze challenge meedoen tot 3 juni 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen  bij de inlinkz button (niet je hele blog linken graag!!)
De winnaar van de 1e prijs (248) is: 2 Cristine Knutselmuts
De winnaar van de 2e prijs (248) is: 15. Elena (atelier Jolena)
Graag een mailtje met gegevens zodat de prijs toegestuurd kan worden.

De winnaars mogen onderstaande buttons op hun blog plaatsen.



 Als gastdesigner voor de volgende challenge hebben we uitgekozen: 20 Ela
 Zou je een mail kunnen sturen zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden?

 De 1e prijs (249) die je kunt winnen:

De 2e prijs (249) bij 25 deelnemers die je kunt winnen:

De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design

Voorbeelden challenge 249
Gastdesigner
 Nicolette


Designteam
Judith

Suzan

Gerlinde

Henriƫt

Aniet

Anita

 Jolanda

 Wybrich





You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

10 opmerkingen:

  1. Van harte Christine en Elena net jullie prijzen en ik ben heel graag gastdesigner, leuk dat jullie mij hebben uitgenodigd! Ben heel benieuwd naar de uitdaging. Maar voor deze uitdaging komen er heerlijke kaarten voorbij. Ik ga zeker weer meedoen. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Dames en mooie kaarten van DT leuke challenge :) groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd aan de winnaars en gave voorbeeld kaarten DT
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames met jullie prijs en Ela met je gastdesignerschap. Leuke challenge weer en prachtige voorbeelden! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd allemaal en de voorbeelden van het team zijn super leuk!!! Ook heel leuk vind ik dat de kaarten die nu worden geplaatst te zien zijn vind ik echt een toevoeging, altijd gezellig om naar te kijken!
    groeten Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad Gerie, helemaal mee eens, krijg je ook weer inspiratie van!

      Verwijderen
  6. Mooie voorbeelden DT. Ik doe gezellig weer een keertje mee.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie voorbeelden & winnaars: van harte! Erg leuke challenge weer! Ik doe weer gezellig mee, vorige keer had ik de spullen van de prijzen al, maar nu heb ik alleen de luiaard nog niet, dus wie weet ;)

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie voorbeelden hebben jullie gemaakt, voor deze leuke challenge. het was voor mij even een uitdaging wat ik zou gaan maken omdat ik eerst niks van eten kon vinden tussen mijn spullen. maar heb op de valreep mijn kaart geplaatst.

    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen