4 juni 2020

Challenge 250


Het verzoek om er even de gebruikte materialen bij te zetten om het voor ons overzichtelijk te houden blijft voortaan regel. Als je knipvellen gebruikt graag het nr. erbij vermelden!!
Zeker bij de oudere vellen is het voor ons een echte zoektocht.


Henriët heeft een leuk thema bedacht waar je veel kanten mee op kunt.
Gebruik cijfers EN letters op je kaart/creatie. Wel zoveel als mogelijk van Marianne Design.
Denk aan verjaardagen, huwelijksjubileum etc.
Gebruik wel minimaal 3 producten van Marianne Design.
(Use figures AND characters on your card/creation, if possible from Marianne Design and as always with at least 3 different products of Marianne Design.)

Vergeet niet na afloop van een challenge te kijken of je misschien ook uitgekozen bent om gastdesigner te zijn?
Veel succes en we zijn benieuwd naar jullie creaties!

Je kunt aan deze challenge meedoen tot 17  juni 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen  bij de inlinkz button (niet je hele blog linken graag!!)
De winnaar van de 1e prijs (249) is: 28 Kaart met taart (Trijntje)
De winnaar van de 2e prijs (249) is: 20 Annemarie
Graag een mailtje met gegevens zodat de prijs toegestuurd kan worden.
De winnaars mogen onderstaande buttons op hun blog plaatsen.




 Als gastdesigner voor de volgende challenge hebben we uitgekozen: 29 Melissa
 Zou je een mail kunnen sturen zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden?

De 1e prijs (250) die je kunt winnen: 

De 2e prijs (250) bij minimaal 25 deelnemers die je kunt winnen:

De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design

Voorbeelden challenge 250
Gastdesigner
Ela

Designteam
Henriët

Gerlinde


Aniet


Judith

Jolanda

Wybrich

Suzan

Anita




You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

11 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat mijn kaart met taart in de prijzen is gevallen. De andere prijswinnaar en gd ook gefeliciteerd. Het team heeft nu ook weer schitterende kaarten gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat super leuk dat ik de 2e prijs heb gewonnen.
    Team bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames met jullie prijs en gastdesignerschap. Ik was er niet aan toegekomen om mee te doen maar ga nu mijn best weer proberen te doen. Leuke challenge en prachtige voorbeelden. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Dames en leuke voorbeelden weer DT :) groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte allemaal! Mijn kaart staat nu op mijn blog, door omstandigheden te laat, sorry! Nogmaals bedankt dat ik gastdesigner mocht zijn. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd dames en een leuke nieuwe challenge met fantastische prijzen.
    Mijn flessenhanger staat er bij.

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele leuke challenge weer, ik heb mijn inzending gepost.
    En wat een vrolijke kaarten weer als voorbeelden.
    Top
    Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke challenge met mooie voorbeelden en super gave prijzen te winnen. ik heb mijn kaart geplaatst.

    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige voorbeeld kaarten heeft het Design team wederom gemaakt. Zojuist heb ik mijn kaart voor deze gave challenge geplaatst.

    Creatieve groetjes,

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie voorbeelden hebben jullie weer gemaakt dames van het DT. Ik heb net mijn kaartje voor deze leuke challenge geplaatst.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vond het gezellig om weer eens mee te doen!
    Mooie DT kaarten!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen