31 mei 2018

Challenge 203

Het verzoek om er even de gebruikte materialen bij te zetten om het voor ons overzichtelijk te houden blijft voortaan regel. Als je knipvellen gebruikt graag het nr. erbij vermelden!!
Zeker bij de oudere vellen is het voor ons een echte zoektocht.

Het thema is deze keer:  Een cadeau verpakking met MD produkten en is nog door Jen bedacht.
Wel moet je minimaal 3 producten van Marianne Design gebruiken.
 (Make a giftpackage with at least 3 products of Marianne Design)
  
 Vergeet niet na afloop van een challenge te kijken of je misschien ook uitgekozen bent om gastdesigner te zijn?
Veel succes en we zijn benieuwd naar jullie creaties! 
Je kunt aan deze challenge meedoen tot 13 juni 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen  bij de inlinkz button (niet je hele blog linken graag!!)


De winnaar van de 1e prijs (202) is: 25 Astrid
De winnaar van de 2e prijs (202) is: 11 Hetty Grobbe

Graag een mailtje met gegevens zodat de prijs toegestuurd kan worden.  
De winnaars mogen onderstaande button op hun blog plaatsen.




Als gastdesigner voor de volgende challenge hebben we uitgezocht: 18 Frosien
Zou je een mail kunnen sturen zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden?

De 1e prijs die je kunt winnen:

De 2e prijs die je kunt winnen bij minimaal 25 deelnemers:

De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design
 
Voorbeelden challenge 203

Gastdesigner
Heeft zich helaas niet gemeld.

Designteam
Suzan

Henriet




Boukje

Anita


Wybrich


Judith


Jolanda


13 opmerkingen:

  1. Dame, van harte gefeliciteerd met jullie gewonnen prijs en wat zijn er weer mooie voorbeelden gemaakt, top hoor! Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat ik één van de winnaars geworden ben. Daar ben ik erg blij mee. Hetty ook gefeliciteerd en Frosien met je GD.
    Wat een prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt door het DT. Leuk om te zien dat het allemaal ook zo verschillend is.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hettie en Astrid, van harte gefeliciteerd met jullie prijs.
    Frosien...leuk om gastdesigner te zijn!
    Mooie voorbeelden!
    Ik ga er weer mee aan de slag.
    Groetjes, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Astrid en Hetty en frosien succes als gastdesigner!
    Leuke nieuwe uitdaging met mooie voorbeelden gemaakt door het team.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartelijk gefeliciteerd Astrid en Hetty met jullie prijs en Frosien met je gastdesignerschap. Super leuke challenge weer en prachtige voorbeelden! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke cadeau verpakkingen! Ik ben benieuwd wat je gaat maken Frosien.
    Mijn cadeau verpakking is gemaakt.

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Astrid en Hetty met jullie prijs en Frosien met je gastdesignerschap.
    groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat ik de 2e prijs heb gewonnen. Ik ben er erg blij mee. Astrid ook gefeliciteerd met je prijs. en Frosien met je gastdesignerschap.
    Wat weer een leuke challenge!
    Heel leuke voorbeelden. Ik doe weer een poging om mee te doen.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb je gemaild Hetty maar de mail komt terug als geweigerd door je provider.
      Gr. Anita

      Verwijderen
  9. Astrid en Hetty, van harte met jullie winnende creaties!
    En Frosien wens ik succes met je GDT plekje, ik ben benieuwd waarmee je ons gaat inspireren.
    Wat een leuke laatste opdracht is er bedacht door Jen.
    Mooie voorbeelden hebben jullie weer gemaakt dames!
    Ik ben heerlijk aan de slag gegaan met een kraamcadeautje.. altijd leuk om te krijgen.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo ik heb al verschillende keren geprobeerd jullie te mailen, maar met het mailen gaat steeds iets fout.
    kan ik misschien op een andere manier mijn gegevens naar jullie sturen. Via facebook bericht?

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Pfff, echt op het nippertje maar wilde heel graag meedoen met deze leuke Challenge! En natuurlijk nog van harte dames en team bedankt voor de prachtige voorbeelden. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen