14 juni 2018

Challenge 204

Het verzoek om er even de gebruikte materialen bij te zetten om het voor ons overzichtelijk te houden blijft voortaan regel. Als je knipvellen gebruikt graag het nr. erbij vermelden!!
Zeker bij de oudere vellen is het voor ons een echte zoektocht.
Het thema is deze keer: Een maritiem kaart, zon zee strand schelpen...
Wel moet je minimaal 3 producten van Marianne Design gebruiken.

Maritime,  sun sea beach shells, with at least 3 products of MDesign

 Vergeet niet na afloop van een challenge te kijken of je misschien ook uitgekozen bent om gastdesigner te zijn?
Veel succes en we zijn benieuwd naar jullie creaties! 
Je kunt aan deze challenge meedoen tot 27 juni 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen  bij de inlinkz button (niet je hele blog linken graag!!)

De winnaar van de 1e prijs (203) is: 4 Janneke
 De 2e prijs (203)  gaat er helaas niet uit!
Graag een mailtje met gegevens zodat de prijs toegestuurd kan worden.  
De winnaars mogen onderstaande button op hun blog plaatsen.




Als gastdesigner voor de volgende challenge hebben we uitgezocht: 14 Miranda
Zou je een mail kunnen sturen zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden?

De 1e prijs (204) die je kunt winnen:


De 2e prijs  (204) die je kunt winnen bij minimaal 25 deelnemers:

 De prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design

Voorbeelden challenge 204

Gastdesigner
Frosien 
Designteam

Judith

Boukje


Suzan

Jolanda



Henriet



Wybrich

Anita


11 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Janneke met je mooie prijs en Miranda veel succes als gastdesigner!
    Weer een hele leuke nieuwe challenge met schitterende voorbeeldkaarten!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat super leuk dat ik met mijn rompertje de eerste prijs heb gewonnen!!
    Ik ben helemaal blij en zal gelijk een mailtje sturen.
    Miranda gefeliciteerd met je GDT plekje, ik ben benieuwd naar je creatie.
    Ook de dames van het DT bedankt voor jullie inspirerende voorbeelden voor deze nieuwe challenge!
    Ik hou van dit thema en de prijs komt dan ook goed van pas ;-)

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart Frosien en de DT'rs ook pracht kaartjes. Ik doe weer mee en ga voor de 2e prijs 🤣😂🤣 zooooo lief dat poesje!

    Groetjes
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte Janneke met je schattige baby kadoverpakking! Miranda succes met je DT werk en ook ik ben weer van de partij deze challenge. Genoeg inspiratie van het team! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd voor Janneke, En de andere dames van de team wat hebben jullie weer uitgeleefd met mooie zomerse creaties.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Janneke, het is ook een dot van een rompertje :)
    Leuk dat ik gast-designer mag zijn, ik ga meteen mailen...yeahhhh
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartelijk gefeliciteerd met je prijs Janneke en Miranda met je gastdesignerschap. Leuke challenge weer en prachtige voorbeelden! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dames gefeliciteerd Mp. Wat een prachtige inspiratie van het team. Ik doe graag mee deze keer. Ik hou erg van het strand thema. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn eerste kaartje kon niet mee doen omdat het plaatje niet klopte voor deze challenge. Ik waag op de valreep nog een poging en hoop dat het nu wel goed is.....sorry.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kunnen jullie mij eerste kaartje verwijderen a.u.b.?

      Verwijderen
  10. Mijn link schijnt niet te werken, maar heb wel al diverse berichtjes ontvangen over mijn kaart. Hoop toch dat hij mee kan doen want ik kan mijn link niet meer verwijderen en opnieuw toevoegen! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen